Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در حال‌حاضر ۵۷۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان اردبیل در انتظار آزادی به سر می‌برند. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یوسف خدادادی ظهر امروز در نشست ستاد دیه که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در اردبیل برگزار شد اظهار داشت: در حال‌حاضر 570 زندانی جرایم غیرعمد در استان اردبیل در انتظار آزادی به سر می‌برند که انتظار می‌رود با کمک خیرین و مشارکت مردمی این تعداد زندانیان در استان کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: محکومیت مالی این تعداد زندانی بیش از 100 میلیارد تومان است که با رایزنی‌هایی که بین شاکیان نیز انجام می‌گردد بسیاری از این مبلغ توسط شاکیان عفو می‌شود.

جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در رشت برگزار می‌شودجشن گلریزان زندانیان غیرعمد در قم به روایت تصویرکمک 20 میلیارد ریالی خیرین در گلریزان ستاد دیه کشور

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: خوشبختانه فرهنگ گذشت در استان اردبیل جا افتاده است و سال گذشته نیز بیش از 50 درصد محکومیت زندانیان جرایم غیرعمد توسط شاکیان گذشت شد.

خدادادی گفت: ستاد دیه در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اقدامات بسیار قابل توجهی انجام داده است و سال گذشته با همت ستاد دیه، مشارکتهای مردمی و خیرین و گذشت شاکیان 426 زندانی جرایم غیرعمد در استان اردبیل آزادسازی شد که مبلغ محکومیت این زندانیان بیش از 80 میلیارد تومان بود که 50 درصد آن توسط شاکیان گذشت شد.

وی اظهار کرد: خیرین اردبیل نیز در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد پیشگام هستند به طوری که خیری در استان با حضور در زندان زمینه آزادی 50 زندانی را فراهم ساخت که این امر قابل تحسین است.

جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل امور زندانهای استان اردبیل نیز در این نشست اظهار داشت: جشن گلریزان با محوریت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد روز شنبه در سالن ولایت اردبیل برگزار می‌شود تا با جمع‌آوری کمکهای مردمی و خیرین زمینه آزادسازی این زندانیان فراهم شود.

مراد فتحی تصریح کرد: امسال جشن گلریزان در 34 نقطه استان اردبیل برگزار می‌گردد که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش برگزاری جشن گلریزان در مناطق مختلف استان هستیم.

وی گفت: آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بسیار حائز اهمیت است چرا که با این امر زمینه خوشحالی بسیاری از خانواده‌ها فراهم می‌شود که نیاز است در این زمینه خیرین و مردم مشارکت حداکثری داشته باشند.

مدیرکل امور زندانهای استان اردبیل تصریح کرد: ماه رمضان فرصتی بسیار مهم و مغتنم برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است که خوشبختانه مردم استان اردبیل همیشه در ماه رمضان در امور خیرخواهانه به ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پیشگام بودند.

فتحی از کاهش جمعیت کیفری در استان اردبیل خبر داد و افزود: این امر در سال 97 نسبت به مدت مشابه سال 96 حدود 13 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه

رئیس زندان مراغه گفت: هم اکنون حدود ۶۰۰ زندانی زندان مراغه در کارگاه‌های داخل زندان و خارج زندان مشغول کار هستند.

غلامرضا سلطانی  افزود: زندان مراغه در امر اشتعال زندانیان پایلوت کشوری انتخاب شده است.

وی در ادامه گفت: اولین جلسه شورای طبقه بندی زندان مراغه با حضور معاون دادستان تشکیل و ۱۹۱ پرونده در این جلسه طرح و تصمیم گیری شد.

وی افزود: در این جلسه ۸۲ پرونده اشتغال طرح و ۶۹ زندانی دارای شرایط تشخیص و با اشتغال آنان موافقت شد.

رییس زندان مراغه اضافه کرد: ️همچنین ۸۷ درخواست مرخصی به شورا وصول و با ۳۶ مورد موافقت شد.

️به گفته  غلامرضا سلطانی در این جلسه همچنین ۳۷ پرونده تعلیق، پابند و آزادی مشروط مطرح و با ۱۲ پرونده تعلیق مجازات و ۱۶ پرونده پابند الکترونیکی و ۷ پرونده آزادی مشروط موافقت شد.

وی گفت: ️در این جلسه همچنین با آزادی ۵ زندانی پس از پایان مرخصی موافت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران