Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید با عملیاتی کردن الگوی مقاومت موجب ناامیدی دشمن شوند. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد ابوالقاسم چمن امروز در نشست خبری ستاد گرامیداشت سالروز 3 خرداد، ایستادگی و مقاومت را مهم‌ترین درس فتح خرمشهر دانست و اظهار داشت: گزینه اصلی کشور برای عبور از شرایط فعلی و رسیدن به سر منزل اصلی انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

18 برنامه سالروز حماسه فتح خرمشهر در خراسان جنوبی برگزار می‌شودبرنامه‌های فرهنگی استان بوشهر در سالروز آزادی خرمشهر اعلام شدآخرین فرصت ارسال نمایشنامه به جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر اعلام شد

وی با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه حق که نتیجه ایستادگی و مقاومت است افزود: منتهی شدن جنگ‌ها از 32 روز به 2 روز در جنگ اخیر جبهه مقاومت نشان از عملی بودن تفکر عمیق مقاومت است. تمامی این پیروزی‌ها تاسی گرفته از فتح خرمشهر است.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی با بیان اینکه تمامی مدیران در بخش‌های مختلف باید مسئولیت خود را به نحوی اجرا کنند که موجب ناامیدی دشمن شوند تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی الگوی مقاومت را در مجموعه‌های خود عملیاتی کنند. امیدواریم شاهد اجرا شدن برنامه‌های خوبی از سوی مدیران اجرایی و فرهنگی استان درخصوص بزرگداشت 3 خرداد باشیم.

قریب به 560 برنامه در هفته بزرگداشت فتح خرمشهر برگزار خواهد شد

حیدرعلی پورزاهد مسئول حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار داشت: روز اول این هفته با عنوان رسانه، دفاع مقدس و مقاومت با هدف انتقال ارزش‌ها و مبانی انقلاب اسلامی به نسل جوان پیگیری خواهد شد.

وی افزود: غبار روبی مزار شهدا در تمام نقاط استان، دیدار با خانواده‌های شهدا، شرکت در نمازجمعه و خاطره گویی یادگاران فتح خرمشهر در بین خطبه‌های نماز جمعه، و برگزاری برنامه ویژه وحدت در شهرستان راز و جرگلان از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.

پورزاهد در ادامه تصریح کرد: همچنین 10 تیم پزشکی در مرکز استان و 8 تیم پزشکی در شهرستان‌های مختلف با حضور در مناطق محروم خدمات درمانی ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/ش

R7719/P1377/S6,55/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به ریاست سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رئیس جمهور و نماینده تام الختیار رئیس جمهور در راهیان نور و نمایندگان وزارت خانه هاو دستگاه‌های اجرایی در ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد. این نشست پیرو جمع بندی فعالیت‌های دستگاه اجرایی در راهیان نور جنوب کشور و ارائه گزارش توسط نمایندگان دستگاه‌ها و ارائه برنامه جهت راهیان نور غرب و شمالغرب برنامه ریزی شده بود.

در ابتدا این جلسه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده ضمن عرض خیر مقدم از دستگاه‌های فعال در راهیان نور جنوب تقدیر و تشکر کردند ضمنا از پیگیری‌ها پشتیبانی‌های نماینده ریاست جمهور در راهیان نور آقای مهندس منصوری و جانشین ایشان سردار سعید محمدی قدردانی نمودند
وی افزود: ۱۳ اردیبهشت همزمان برنامه صعود بازی دراز افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب صورت می‌پذیرد.

در ادامه سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رئیس جمهور نماینده تام الاختیار ایشان در راهیان نور ضمن قدر دانی از جهش کمی و کیفی راهیان نور خبر داد.

وی افزود: با راهبری سردار کارگر و حضور پرتلاش سرهنگ روح الله محمد حسین زاده و با پیگیری دستگاه‌های اجرایی امسال راهیان نور نسبت به تمام سال‌های گذشته یک جهش چشمگیر و قابل رویت داشته است.

وی با توجه به سفر هرساله رئیس جمهور به استان خوزستان افزود:سفر‌های استانی استان خوزستان امسال برای سومین سال متوالی در ایام اوج راهیان نور جنوب برنامه ریزی و انجام میشود که این نشان از اهمیت و اولویت دار بودن راهیان نور برای دولت است.

وی در بخش پایانی به تفاوت‌های عمده فرهنگی، زیرساختی و جعرافیایی راهیان نور غرب و شمالغرب اشاره کردند.

در همین راستا نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی و وزارت خانه‌ها نیز گزارش عملکرد مجموعه خود را در راهیان نور جنوب کشور ارائه و برنامه‌های مد نظر جهت برگزاری راهیان نور غرب و شمالغرب را نیز مورد بررسی قراردادند.

در مایان نیز مقرر شد جلسه بعدی این شورا در ایام اوج و در مناطق راهیان نور غرب و شمالغرب برگزار شود .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی