Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@17:17:31 GMT

اصلاحات کلی در سیستم بانکی ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۷۹۵۰

اصلاحات کلی در سیستم بانکی ایجاد می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در حاشیه آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری مازندران در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه یکی از وظایف مهم دستگاه ها، بانک‌ها و قوه قضاییه حمایت از فعالان اقتصادی و افرادی است که در تولید داخلی نقش دارند، گفت: از طرف بانک مرکزی و دولت تلاش‌هایی در حال انجام است که اصلاحات کلی در سیستم بانکی کشور به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بانک‌ها در قبال دریافت معوقات خود از افرادی که به هر دلیلی نتوانستند قسط خود را پرداخت کنند بنگاه‌های تولیدی یا کارخانه‌های آنان را تملک می‌کند که برای اصلاح این مورد در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مباحثی در جریان است.
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: برای حل این مشکل شورای عالی نیز در ماه‌های اخیر تشکیل شده است.
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه بانک مرکزی نیز در این خصوص دستورالعمل‌هایی دارد، اما همه بانک‌ها رعایت نمی‌کنند، افزود: دادستان کل کشور در حال پیگیری است که همه بانک‌ها مطابق با دستورات و مقررات بانک مرکزی عمل کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: به بدهکاران بانکی و بازاریانی که به دلیل مسائل بازار و تحریم‌های ظالمانه با مشکل مواجه شدند مساعدت می‌شود.
انتهای پیام/ س  
حمایت همه جانبه از فعالان اقتصادی بدهکار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی: پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی در ۶ بانک کلید خورد

بانک مرکزی از آغاز اجرای طرح «کهربا» خبر داد که براساس آن امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از تلفن همراه و نسخه الکترونیکی کارت‌های بانکی، روی پایانه فروشگاهی فراهم می‌شود.

به گزارش ایرنا، بانک مرکزی اعلام کرد: در راستای تنوع بخشی به ابزار‌های پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

بانک مرکزی همچنین تاکید کرد: با اجرای طرح "کهربا"، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استاندارد‌های روز میسر شده است.

بر اساس این گزارش، هم‌اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره کارت بانکی کهربا + جزئیات دقیق
  • بانک مرکزی: پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی در ۶ بانک کلید خورد
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • بانک مرکزی: طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • طرح «کهربا» با ۶ بانک آغاز شد
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • سقف تراکنش های بانکی تغییر کرد
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت
  • متقاضیان وام های بانکی بخوانند