Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه روسیه در رابطه با مذاکرات روز سه‌شنبه با وزیر امور خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت، ادب و خوشرویی در مذاکرات با نمایندگان آمریکا به این معنا نیست که مسکو از مواضعش کوتاه می‌آید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاسک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: اگر ما ادب را رعایت می‌کنیم بدان معنا نیست که می‌خواهیم در رابطه با منافع ملی روسیه سازش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مؤدب بودن و سازگاری دو چیز متفاوت هستند. شما همیشه باید مؤدب باشید و ما مردم مودبی هستیم.

این دیپلمات ارشد روس افزود: ما در باره تمامی موضوعاتی که صحبت در آن ضروری و مهم هستند مذاکره می‌کنیم و صحبت‌های طرف مقابل را می‌شنویم. اگر چه ما همیشه حرف‌های دیگران را می‌شنویم اما آنها همیشه این کار را انجام نمی‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرگئی لاوروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: غرب بر لبه پرتگاه جنگ هسته‌ای گام برمی‌دارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه هشدار داد که حمایت آمریکا، انگلیس و فرانسه از اوکراین مخاطرات راهبردی جدی را به همراه دارد که ریسک تقابل مستقیم میان قدرت‌های هسته‌ای بزرگ جهان را افزایش می‌دهد.

به گفته لاوروف، ذهن آمریکا و ناتو با ایده تحمیل «شکست راهبردی» به روسیه تسخیر شده است حال‌آنکه چنین تقابلی خطر درگیری هسته‌ای را به‌شدت افزایش می‌دهد.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه افزود: غربی‌ها به‌گونه‌ای خطرناک بر لبه پرتگاه درگیری مستقیم با روسیه گام برمی‌دارند و بیم آن می‌رود که تبعات چنین اقدامی فاجعه‌بار باشد.

به گفته لاوروف، «دغدغه اصلی این است که تروئیکای کشور‌های غربی مجهز به سلاح هسته‌ای ازجمله حامیان کلیدی رژیم جنایت‌کار کیف و بانیان اصلی اقدام‌های تحریک‌آمیز متنوع هستند و روسیه در این رویه مخاطرات راهبردی جدی می‌بیند که به افزایش سطح خطر (جنگ) هسته‌ای منجر می‌شود.»

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • لاوروف: جهان در آستانه درگیری بین قدرت‌های هسته‌ای قرار دارد
  • روسیه: غرب بر لبه پرتگاه جنگ هسته‌ای گام برمی‌دارد
  • لاوروف: غرب در آستانه درگیری نظامی بین قدرت‌های هسته‌ای است
  • آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم
  • ریابکوف: بریکس پلتفرم مالی ویژه راه‌اندازی می کند
  • سفر «بلینکن» با تمرکز بر روسیه و ایران/ وزیر خارجه آمریکا از چین چه می‌خواهد؟
  • درباره حادثه ایران و ساقط شدن ریزپرنده ها علنی صحبت نکنید
  • دستور دولت بایدن به چند ارگان آمریکایی: درباره حادثه ایران به طور علنی صحبت نکنید