Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل خواستار بهره برداری از این فضا در راستای توسعه مکان‌های گردشگری و فرهنگی شد.

وی بیان کرد: طرح جامع گردشگری زمین پادگان ارتش با کاربری‌های مختلف گردشگری، فرهنگی، تجاری ... و با حفظ اولویت احیای فضای سبز و ایجاد میدان شهری آماده شده که پس از اتمام توافقات فی ما بین با ارتش و انتقال پادگان و با انجام اصلاحات لازم، طرح توسط شهرداری و با مشارکت بخش خصوصی عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل گفت: برنامه مکان یابی و انتقال پادگان تیپ چهل قهرمان ارتش واقع در ایستگاه سرعین به خارج از شهر در راستای عمل به مفاد قانون انتقال پادگان‌ها و سایر اماکن نیرو‌های مسلح به خارج از حریم شهر‌ها انجام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین شهرداری فضای سبز قانون گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در راستای مردمی‌سازی اقتصاد یزد

استاندار یزد گفت: دانش بنیان‌ها مردمی‌ترین بخش اقتصاد مردمی هستند که از ابتدا تا پایان، اثرگذار و مفید هستند و علاوه بر ایجاد اشتغال غیر آلاینده، بهترین افراد در بهترین مدل فعالیت دارند و هر گونه حمایتی از این حوزه نیز مردمی سازی اقتصاد است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهران فاطمی استاندار یزد گفت: تولید نیاز به بازار دارد و بخش مهمی از بازار نیز در داخل کشور است، لذا حمایت از کالای ایرانی بخشی از فعالیت‌های این ستاد است.

وی ادامه داد: اقداماتی که ما انجام می‌دهیم باید منجر به پیشرفت چند برابری در شاخص‌ها شود و مردمی سازی اقتصاد نیز باید به گونه‌ای باشد که هر فردی از جامعه بتواند از ظرفیت‌های خود در تولید ارزش افزوده حقیقی کمک و هر فرد شخصیت اقتصادی خود را پیدا کند.

استاندار یزد گفت: باید برای فعالیت‌ها شاخص ارزیابی داشته باشیم و به عنوان مثال سهم بخش تعاون از اقتصاد استان و کشور، تعداد نهاد‌های مردم پایه، سهم فناوری‌های کاربر به سرمایه بر، نرخ بیکاری، سهم عوامل تولید از کل ارزش خرج شده، تناسب مشارکت مردم در بخش مولد و غیر مولد بررسی و ارزیابی شود.

فاطمی ادامه داد: دانش بنیان‌ها مردمی‌ترین بخش اقتصاد مردمی هستند که از ابتدا تا پایان، اثرگذار و مفید هستند و علاوه بر ایجاد اشتغال غیر آلاینده، بهترین افراد در بهترین مدل فعالیت دارند و هر گونه حمایتی از این حوزه نیز مردمی سازی اقتصاد است.

وی افزود: یزدی‌تر شدن و ایرانی‌تر شدن سفره یزدی‌ها و مردم باید پیگیری شود و کالایی که در یزد تولید می‌شود باید نشان یزد داشته باشد و مردم هم این کالا‌ها را بیشتر خریده و برای آن تبلیغ کنند تا علاوه بر رونق تولید در راستای جهش حرکت شود.

استاندار یزد گفت: امید آفرینی و مشارکت عمومی نقش مهمی در موفقیت شعار سال دارد و باید با استفاده از سرمایه‌های خرد و همچنین معرفی و حمایت بیشتر از الگو‌های موفق برای جهش تولید تلاش شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • غربالگری ۸۰۰۰۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا
  • بررسی بخش شهرسازی مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها
  • طرح جامع گردشگری سردابه تدوین می‌شود
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • تعامل شهرداری و میراث در راستای توسعه پایدار گردشگری
  • حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در راستای مردمی‌سازی اقتصاد یزد