Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد - ایرنا- وزیر آموزش و پرورش در ابلاغی استاندار چهارمحال و بختیاری را به عنوان رئیس ستاد عالی مسابقات دانش آموزان سراسر کشور در این استان معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، سید محمد بطحایی روز پنجشنبه با صدور ابلاغی اقبال عباسی را به عنوان رئیس ستاد عالی مسابقات دانش آموزی در تابستان سال 98 معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابلاغیه وزیر آموزش و پرورش خطاب به استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است : امید است با راهبری و حمایت همه جانبه جنابعالی و مدیریت استان ، این رویداد ملی هر چه باشکوه تر برگزار شود و اثرات شایان فرهنگی و اجتماعی برای دانش آموزان شرکت کننده محقق شود.
به گزارش ایرنا، مسابقات دانش آموزی در پایه های مختلف چند سالی است به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد با توجه به امکانات مطلوبی که دارد می تواند میزبانی مسابقات بین المللی را نیز برعهده بگیرد.
تاکنون تیم های مختلف لیگ برتری فوتبال باشگا های ایران از جمله سپاهان، ذوب آهن، استقلال صنعتی خوزستان، استقلال اهواز، سایپا، پیکان، فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و تیم های دسته یک در این مجموعه ورزشی اردوهای آمادگی پیش فصل یا نیم فصل خود را برگزار کرده اند.
چهارمحال و بختیاری به دلیل ارتفاع دو هزار متری از سطح دریا به عنوان اردو بام ایران در ورزش کشور مطرح است.
2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مسابقات دانش آموزان وزارت ورزش چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بهنام اسماعیلی با اشاره به انتشار نامه‌ای در فضای مجازی با موضوع توقف توزیع شیر در شهرستان فارسان، گفت: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در شهرستان فارسان نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا مسئولان بررسی‌های لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی، شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه برداری، بررسی و سپس توزیع می‌شود.
رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز بر فرآیند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.
اسماعیلی افزود: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و از امروز نیز توزیع شیر در شهرستان فارسان از سر گرفته شد.
وی ادامه داد: تا کنون هیچ مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش آموزان مطلوب است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • آغاز اجرای آزمایشی برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس