Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@04:28:15 GMT

سهمیه کم خراسان جنوبی برای روحانی مستقر در روستاها

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۰۸۹

سهمیه کم خراسان جنوبی برای روحانی مستقر در روستاها

رضایی با بیان اینکه سهمیه استان به لحاظ روحانیون مستقر در روستاها، ۸۵ روحانی است؛ گفت: این سهمیه با توجه به تقاضای شهرستان ها و روستاها، بسیار اندک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «حجت الاسلام احمد رضایی» امروز پنج شنبه (26 اردیبهشت) در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت خدیجه(ص)، اظهار داشت: سازمان تبلیغات استان با وجود اقدامات شایسته در زمینه فرهنگی؛ با وجود امکانات و نیروی انسانی کم، مظلوم و مورد کم لطفی قرار گرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه توقع و انتظار جامعه و مسئولان در خصوص مباحث فرهنگی و تبلیغی از این سازمان زیاد است، گفت: تمام توقعات فرهنگی به این سازمان بر می گردد.

 

حجت الاسلام رضایی افزود: نیروی کاری ادارات تبلیغات در سطح استان نسبت به وسعت کاری قابل مقایسه نبوده و همکاران، روحانیون و اوامر اجرایی با روحیه ایثار و جهادی در راستای ترویج دین گام بر می دارند.

 

وی با بیان اینکه روحانیون با شخصیت جهادی نه شعاری باید به کار فرهنگی و تبلیغ دین بپردازند، گفت: ارزش کاری افرادی که در راستای هدایت بشریت به سمت توحید و انسانیت گام برمی دارند را نمی توان در این دنیا حساب و کتاب کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: جامعه هرچه دین مدار تر باشد؛ دچار آسیب کمتری می شود؛ لذا  در ماه رمضان بزهکاری ها هم کمتر می شود.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به روحیه نشاط در جامعه، گفت: تقویت حوزه دین؛ جامعه را به نشاط خواهد کشاند و فضای معنوی بالاترین نشاط و آرامش را دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: سهمیه  استان به لحاظ روحانیون مستقر در روستاها، 85 روحانی است که با توجه به تقاضای شهرستان ها و  روستاها، سهمیه اندکی است.

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان حضرت خدیجه س قرآن خبرگزاری شبستان روزنامه آمریکا قرآن کریم سبک زندگی اسلامی روزنامه ها خوسف مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از بناهای تاریخی خراسان جنوبی فردا رایگان است

معاون میراث‌ فرهنگی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی از بازدید رایگان بناها و محوطه‌های تاریخی استان فردا ۳۰ فروردین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، وحید بهفرنژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به زحمات معماران و استادکاران سنتی است که در راستای حفاظت و نگهداری از میراث‌ تاریخی و فرهنگی این مرز و بوم تلاش کرده‌اند.  

معاون میراث‌ فرهنگی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: از مهمترین وظایف ما این است که علاوه بر حفظ و صیانت میراث گذشتگان، آنها را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.  

بهفرنژاد افزود: ایکوموس (شورای بین‌المللی بناها و محوطه‌های تاریخی) شعاری را هر ساله به این روز اختصاص می‌دهد که شعار  امسال «بحران‌ها و منازعات از دریچه منشور ونیز» برای روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی است. 

وی گفت: به همین مناسبت بازدید از بناها و محوطه‌های تاریخی روز  پنج شنبه 30 فروردین ماه 1403 رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • مقبره ابن حسام خوسفی مرمت و بهسازی می‌شود
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی
  • کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
  • بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • بازدید از بناهای تاریخی خراسان جنوبی فردا رایگان است
  • پرونده ثبت جهانی آسبادهای خراسان جنوبی در حال تکمیل است