Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش مالی یوبیسافت نشان می‌دهد این شرکت بزودی سه بازی بزرگ عرضه خواهد کرد.

طرفداری - شرکت یوبیسافت قصد دارد تا ماه مارس سال 2020 سه بازی درجه یک عرضه کند.

به گزارش Gamingbolt، روز گذشته، یوبیسافت گزارش مالی خود را منتشر کرد. این کمپانی فرانسوی درآمد خوبی از فروش بازی‌هایش کسب کرده است و در طول سال مالی اخیر بیش از 100 میلیون کاربر فعال بر روی عناوین عرضه شده خود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش مشخص شد که یوبیسافت نقشه‌هایی در سر دارد. بر اساس اطلاعات موجود در گزارش مالی یوبیسافت، این کمپانی در سال مالی بعدی سه بازی که پروسه تولید عظیمی دارند عرضه خواهد کرد.

یوبیسافت اخیرا بازی Ghost Recon Breakpoint، جدیدترین عنوان از سری گوست ریکان را معرفی کرد. در عکس زیر که از گزارش مالی رسمی یوبیسافت برداشته شده، آمده است که این کمپانی تا سه ماهه چهارم سال مالی 2020، علاوه بر Ghost Recon Breakpoint، سه عنوان دیگر نیز عرضه خواهد کرد. هنوز هیچ اسمی از این سه بازی منتشر نشده است.

اما این سه بازی کدام عناوین خواهند بود؟ قبلا اعلام شده بود که در سال جاری خبری از یک Assassin's Creed جدید نخواهد بود. اما، چند روزی است شایعاتی مبنی بر عرضه یک Splinter Cell جدید به گوش می‌خورد. از طرف دیگر، ممکن است یک شماره جدید از بازی Far Cry نیز در دست ساخت باشد. همچنین، به اعتقاد نگارنده، شماره دوم بازی قدیمی Beyond Good and Evil نیز ممکن است از گزینه‌های یوبیسافت باشد. در مراسم E3 2017، یوبیسافت در کنفرانس خبری خود از شماره دوم این عنوان اکشن علمی تخیلی رونمایی کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات های مبارز هیوندای با توجه به خودروهای این کمپانی! (تصاویر)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ربات های مبارز هیوندای با توجه به خودروهای این کمپانی! (تصاویر)
  • همراهی داروخانه‌ها در عرضه شیرخشک دولتی تایید شد
  • شکاف درآمدی در ایران کمتر از ترکیه، مالزی و برزیل
  • احداث سد بختیاری در مرحله تامین مالی قرار داد
  • بازی؛ نیازی بنیادین در دوران کودکی
  • فلسطین و برد روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی
  • نظارت بازرسان بر عرضه بلیت‌ های نوروزی در ۹ فرودگاه بزرگ
  • سرمایه گذاری در حوزه تفریحات کودک
  • با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!
  • موفقیت کمپین تامین مالی جمعی طرح «خدمات زیست‌پالایی هیدروکربن‌های نفتی» در کمتر از ۲ هفته