Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@19:05:46 GMT

قرارداد قوچان نژاد در سیدنی تمدید نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۱۹۷

قرارداد قوچان نژاد در سیدنی تمدید نمی‌شود

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه «سیدنی هرالد مورنینگ» به طور تلویحی از پایان کار رضا قوچان نژاد در سیدنی خبر داد.

مهاجم سابق کشورمان در فصل نقل و انتقالات ماه ژانویه با قراردادی قرضی تا پایان فصل به اف سی سیدنی پیوست، اما نتوانست در خط حمله این تیم انتارات را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوچی به همراه سیدنی در رقابت‌های لیگ استرالیا و لیگ قهرمانان آسیا ۱۶ بازی انجام داده که حاصل آن فقط یک گل زده بوده است و حالا روزنامه «سیدنی هرالد مورنینگ» به بهانه دیدار روز یکشنبه اف سی سیدنی و پرث گلوری در فینال لیگ استرالیا، نوشت: با توجه به اینکه «تالای» فصل آینده به عنوان سرمربی ویلینگتون فونیکس برگزیده خواهد شد، کوریکا سرمربی سیدنی باید در دومین فصل حضورش در لیگ استرالیا دستیار جدیدی برای خود پیدا کند و از سوی دیگر او بدون حضورکاپیتان الکس بروکس و دی یانگ و رضا قوچان نژاد ستاره‌های قرضی اش و احتمالا جاش بریلنته، هافبک کلیدی تیمش با چالش بزرگتری در مسیر تحول تیمش مواجه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بازتاب توافق پرسپولیسی‌ها با قوچان نژاد در رسانه قبرسی

تغییر مسیر ناگهانی رضا قوچان نژاد!

دلایل حذف ایران از جام ملت‌ها مشخص شد

انتهای پیام/

پایان کار گوچی در استرالیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالاتی زمستانی عملکرد جالب توجهی داشت و توانست در پست‌های مختلف، بازیکنان خوب و با کیفیتی را همچون عبدالکریم حسن مرد سال ۲۰۱۸ آسیا و اوستون اورنوف پدیده تیم ملی ازبکستان را جذب کند.

پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی و جاشنین یحیی گل‌محمدی در نیم فصل دوم روند رو به رشدی را طی کرده و حالا در کنار رقیب سنتی خود یعنی استقلال مدعی کسب عنوان قهرمانی در بیست و سومین دوره از رقابت‌های لیگ برتر است.

هواداران این تیم در این روزها علاوه بر اینکه خواستار تکرار عنوان قهرمانی در این فصل و خاطرات خوب فصل گذشته هستند یک دغدغه مهم و جدی دیگر نیز دارند. در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.با مرور اسامی این بازیکنان و تعداد آنها، باید گفت سرخ‌پوشان در خطر از دست دادن یک تیم کامل از ستاره‌های خود هستند.

البته حضور بازیکنان و روند تمدید قرارداد آنها با باشگاه منوط به نظر سرمربی تیم یعنی اوسمار ویرا است. از طرفی نیز باشگاه مذاکراتی را با این مربی برزیلی برای تمدید قرارداد داشته و شنیده‌ها حاکی از آن است که اوسمار خواستار حفظ تمامی بازیکنان خود بوده و این موضوع را به باشگاه اطلاع داده است.

از طرفی نیز بسیاری از باشگاه های متمول لیگ برتری فرصت را مغتنم شمرده و در تلاش هستند تا از موقعیت پیش آمده استفاده کنند و ستاره‌های پرسپولیس را در تابستان سال جاری به خدمت بگیرند. یکی از این باشگاه‌ها مذاکرات جدی با ۴ بازیکن این تیم داشته و به نظر می‌رسد اگر مدیریت باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت تمدید قراداد بازیکنان خود اقدام سریع و موثری نداشته باشد، باید در پایان این فصل شاهد جدایی بسیاری از مهره‌های کلیدی تیم باشیم.

کد خبر 846461 برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • جزئیات مذاکره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا