Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@12:33:25 GMT

واریز حقوق بازنشستگان با احکام جدید ۹۸ تا ساعاتی دیگر

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۲۲۶

حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان براساس احکام جدید سال ۹۸ به همراه معوقات فروردین‌ماه واریز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فارس، سیدمیعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت حقوق اردیبهشت ماه تمام بازنشستگان این صندوق براساس احکام جدید سال ۹۸ به همراه معوقات فروردین‌ماه تا ساعاتی دیگر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این در حالی است که افزایش حقوق بازنشستگان در پی افزایش سنواتی و همسان‌سازی خواهد بود. افزایش سنواتی حقوق‌ها ۱۸ درصد بوده به طوری که کمتر از ۴۴۰ هزار تومان نخواهد شد. 

صالحی گفت: رشد ۲۴ درصد تا ۴۰ درصد در حقوق بازنشستگان محقق می‌شود به طوری که کمترین حقوق با سی سال خدمت به ۲۰ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۸۸۰ ریال افزایش خواهد رسید. 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۷ میلیارد تومان به حساب مددجویان کردستانی واریز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طوسی صبح یکشنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان اعلام کرد: براساس مصوبه مجلس مستمری مددجویان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده که در ۲۰ فروردین ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

وی افزود: در فروردین ماه ۱۰۷ میلیارد تومان مستمری به حساب مددجویان کردستانی واریز شد.

طوسی گفت: با لحاظ شدن این میزان افزایش، مددجویان یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۳۵ میلیارد تومان مستمری و کمک معیشت ماهیانه به حساب ۷۱ هزار خانوار تحت حمایت واریز شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان عنوان کرد: این نهاد در کنار پرداخت مستمری و کمک معیشت ماهیانه خدماتی مانند اشتغال، مسکن، درمان، تحصیل، جهیزیه و کمک به ازدواج و … ارائه می‌دهد.

کد خبر 6077557

دیگر خبرها

  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • افزایش ۱۲۷ درصدی در اخذ حقوق دولتی در معادن آذربایجان غربی
  • برای مهار تورم نباید تمرکز بر محدودیت افزایش حقوق باشد
  • درصد افزایش حقوق کارگران با افزایش ۴۰ درصدی کالا و خدمات همخوانی ندارد
  • ۱۰۷ میلیارد تومان به حساب مددجویان کردستانی واریز شد
  • ابلاغ نرخ حق بیمه درمان کارمندان، کارگران و بازنشستگان