Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مجمع انتخاباتی هیات پهلوانی و زورخانه ای استان با حضور سجادی نایب رییس فدراسیون و  چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد. در این مجمع که صبح امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری با کسب 14 رای برای یک دوره 4 ساله به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعبدالله سجادی نایب رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در این مجمع با اشاره به اینکه این ورزش شناسنامه ورزش است خاطر نشان کرد: زورخانه خواستگاه جوانمردی در ورزش است و پوریای ولی و غلامرضا تختی از جمله ورزشکارانی هستند که به خاطر منش پهلوانی مورد احترام مردم و جامعه ورزش قرار گرفتند. وی ادامه داد: برای گسترش این ورزش کهن، باید همه تلاش کنیم زیرا این ورزش خواستگاه بسیاری از اتفاقات مثبت، اخلاق و منش پهلوانی و جوانمردی در ورزش است. سجادی اظهار کرد: ما در فدراسیون برای ارج نهادن به پیشکسوتان ورزش، شورای عالی پیشکسوتان پهلوانی و زورخانه‌ای را تشکیل دادیم که هر استان در آن یک نماینده داشته و آقای کریم آسیایی رئیس سابق هیأت پهلوانی و زورخانه ای نیز نماینده استان آذربایجان غربی است. سجادی در خاتمه ضمن قدردانی از زحمات رییس سابق این هیات اظهار امیدواری کرد که این ورزش در کشور و بخصوص استان آذربایجان غربی با حمایت هایی که توسط مدیرکل ورزش و جوانان نیز می شود شکوفاتر شود. در این جلسه چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در سخنانی با تأکید بر جایگاه ورزش پهلوانی و زورخانه ای و وجود بزرگانی چون تختی و پوریای ولی که مروّج فرهنگ جوانمردی بودند و با اخلاق و مرام پهلوانی خود جاودانه شدند گفت: بزودی با حمایت های استاندار محترم کلنگ احداث زورخانه بزرگ و مدرن شهر ارومیه در خیابان مجاهد نستواه مرحوم غلامرضا حسنی ارومیه به زمبن زده خواهد شد و تلاش می کنیم تا شرایط خوبی برای فعالیت جامعه بزرگ ورزش پهلوانی و زورخانه ای را فراهم کنیم.

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند

ورزش زورخانه ای آیینی‌ترین ورزش ایرانی است که روز هفده شوال به نام این ورزش نامگذاری شده و اینجا در مدرسه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی ۱۱۰ نفر از کودکان مشق پهلوانی می‌کنند.

کد خبر 746365

دیگر خبرها

  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است