Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@14:21:21 GMT

برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۳۱۸

برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن در مازندران

محمود تنها، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان از سوی دارلقرآن آموزش و پرورش مازندران، محافل و کرسی تلاوت قرآن با حضور قاری بین‌المللی، حامد شاکرنژاد و حافظان و قاریان مازندران، در سطح استان برگزار شد. وی افزود: این محافل در آمل به میزبانی دبستان شهید محبی، در نکا به میزبانی دارلقرآن شفا، در تنکابن با میزبانی دارالقرآن آموزش و پرورش و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز مازندران با بیان اینکه در دهه اول ماه مبارک رمضان، همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم با حضور 300 حافط قرآنی حداقل 16 سوره پایانی قرآن در قائمشهر برگزار شد، تصریح کرد: در دهه اول  ماه مبارک اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان قائمشهر به میزبانی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. وی افزود: برگزاری ختم گروهی قرآن در دبیرستان نمونه دولتی زینب کبری(س)،  برگزاری محفل انس با قرآن در دبیرستان پسرانه شاهد تنکابن، برگزاری محفل انس با قرآن در دبیرستان نوابه آراسته‌پور تمشکل، برگزاری محفل انس با قرآن در دبیرستان رازی نشتارود، برگزاری محفل انس با قرآن در دبیرستان دخترانه شهید محجوبی، محفل انس با قرآن در سیمرغ با قرائت حامد شاکرنژاد از دیگر برنامه‌های اجرایی شده از سوی آموزش و پرورش استان بود. انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: محفل انس با قرآن کرسی تلاوت محمود تنها حامد شاکرنژاد حافظان و قاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان بوشهر بالغ‌بر ۶۰ هزار نفر شرکت داشتند که در زمان حاضر نیز مرحله استانی با حضور دوهزار دانش آموز به میزبانی منطقه کاکی در بخش دانش‌آموزان دختر و شهرستان دیلم در بخش دانش‌آموزان پسر آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

محمود حق‌دوست با اشاره به اهمیت فراگیری معارف اسلامی، بیان کرد: ما به‌عنوان یک مسلمان در راستای ترویج معارف قرآنی از همان ابتدای دوران دانش‌آموزی به عنوان یک رسالت باید تلاش کنیم تا در فعالیت‌های قرآنی حضور چشمگیر و فعال داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح مسطوران و پیوند مسجد، منزل و مدرسه، گفت: با حمایت و پیگیری‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان و توجه ویژه استاندار محترم مبلغ ۵ میلیارد تومان برای احیای نمازخانه‌های مدارس اختصاص یافته است که امیدواریم یا همکاری سایر دستگاه‌ها نیز گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

دیگر خبرها

  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • وزیر سابق آموزش و پرورش استاندار مازندران شد
  • محفل انس با قرآن در آبادان
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • برگزاری دومین طرح «بشری» در ملایر
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»