Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@15:03:06 GMT

قتل در دعوا بر سر نوبت گرفتن چای نذری!

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۳۲۴

خرداد؛ ساعت ۲۴ سه‌شنبه در محله علی‌آباد جنوبی حوالی خزانه، درگیری خونینی بین چهار نفر رخ داد. پس از آنکه مأموران کلانتری به محل اعزام شدند، مشخص شد دو نفر از نواحی دست و سینه به ضرب چاقو آسیب دیده‌اند و قبل از رسیدن مأموران اورژانس، فردی که از ناحیه سینه چاقو خورده بود، به دلیل شدت خون‌ریزی فوت شده و نفری که چاقو به دستش خورده بود، به بیمارستان انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 با توجه به فوت یکی از طرفین درگیری، بازپرس کشیک قتل تهران در جریان موضوع قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات اولیه، از تنها مجروح این درگیری آغاز شد.
فرد مجروح گفت: حدود ساعت ۱۰ شب با مقتول که بچه‌محلم بود، بر سر نوبت گرفتن چای نذری درگیر شدم و با حضور مأموران در محل، درگیری پایان یافت، اما بعد از رفتن مأموران دوباره با هم درگیر شدیم. من با آوردن دوست خودم به خزانه با مقتول قرار دعوا گذاشتم. مقتول نیز دوستش را به همراه خود آورد و به این ترتیب، نزاع را از سر گرفتیم. حین درگیری من و مقتول با سلاح سرد، مصدوم و دوستان‌مان متواری شدند. در ادامه دوست مقتول که در درگیری دوم شرکت داشت، با معرفی خود به کلانتری گفته‌های مجروح حادثه را تأیید کرد و او نیز بازداشت شد.
مأموران در ادامه نشانی خانه متهم اصلی را به دست آوردند و به آنجا رفتند و متهم را که قصد فرار داشت، دستگیر کردند.
بنا بر این گزارش، پرونده با دستگیری سه متهم و تکمیل تحقیقات اولیه در این زمینه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و سپس به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.منبع: روزنامه شرق برچسب ها: قتل ، دعوا ، نذری

منبع: خرداد

کلیدواژه: قتل دعوا نذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ صادق شکری افزود: درپی وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در روز ۳۰ فروردین در یکی از محلات ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.   وی اضافه کرد: بلافاصله با حضور کارآگاهان در صحنه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول در محدوده نزدیک به منزلشان با افراد ناشناس قرار ملاقات داشته که پس از حضور در محل قرار، توسط افراد ناشناس بر اثر اصابت جسم برنده به شدت مجروح و قبل هر اقدام درمانی در محل فوت شده است.  

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: بر اساس اطلاعات واصله و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی افسران جنایی موفق به شناسایی افراد شدند.

سرهنگ شکری اظهار کرد: افراد شناسایی شده با خودرو سمند متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی از طریق سامانه‌های پایشی مسیر فرار آنان شناسایی و امروز با اجرای طرح مهار با همکاری پلیس آگاهی تکاب همه متهمان دستگیر و پس از بازجویی به شرکت در نزاع و مجروح ساختن مقتول اقرار و اعتراف کردند.

وی گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • دعوا بر سر نان بربری باعث کنده شدن گوش یک انسان شد
  • قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • قتل مدیرعامل شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • قتل زن معمار با ۳۰ضربه چاقو + جزئیات هولناک
  • قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان