Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:32:11 GMT

ذوالفقارنسب: از ویلموتس برای توسعه فوتبال پایه کمک بگیریم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۳۶۸

ذوالفقارنسب: از ویلموتس برای توسعه فوتبال پایه کمک بگیریم

تهران- ایرنا- مشاور وزیر ورزش در امور فوتبال گفت: «کارلوس کی روش» کوچک ترین توجهی به تیم های پایه ای نداشت و امیدوارم «مارک ویلموتس» سرمربی جدید تیم ملی قدم در راه او نگذاشته و بتواند علاوه بر تیم بزرگسالان در رشد و توسعه فوتبال پایه ای نیز به ایران کمک کند.

«بیژن ذوالفقارنسب» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت:«مارک ویلموتس» یک مربی شناخته شده با استانداردهای بین المللی در فوتبال جهان است که از این پس باید او را سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان بدانیم و کمک کینم تا قدم های مثبتی را در راه موفقیت های تیم ملی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شاخصه های فنی این مربی بلژیکی بالاست و نقش بسزایی در موفقیت های تیم ملی بلژیک ایفا کرده است، افزود: برای این موضوع نیز دلیل دارم، او نسلی را پرورش و کشف کرد که به ستاره های بزرگی تبدیل شده و توانستند در جام جهانی 2018 روسیه عنوان سوم جام جهانی را به دست آورند.
مشاور وزیر ورزش در امور فوتبال خاطرنشان کرد: می توان از حضور مارک ویلموتس برای پیشرفت فوتبال ایران استفاده لازم را برد اما به شرطی که با این مربی درست قرارداد ببندیم، باید به عملکرد او نظارت کامل داشته و شرایط و ضوابط خاصی را برای وی در نظر بگیریم.
ذوالفقارنسب تصریح کرد: کارلوس کی روش چه دستاوردی برای فوتبال ایران داشت؟ چه مقامی را برای کشورمان به ارمغان آورد؟ منکر زحمات این مربی که هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده گرفته است، نمی شویم اما اینکه بخواهیم بگوییم کی روش مربی خیلی خوبی برای فوتبال ایران بود، درست نیست.
وی در پایان گفت: کی روش در بخش جوانان مربی خوبی بود اما کوچک ترین توجهی به تیم های پایه ای ایران نداشت و صد البته این یک ضعف بزرگ از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال بود و امیدوارم مارک ویلموتس قدم در راه او نگذاشته و بتواند علاوه بر تیم بزرگسالان در رشد و توسعه فوتبال پایه ای نیز به ما کمک کند.
ورزشی**م.ت**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بيژن ذوالفقارنسب تيم ملي فوتبال مارك ويلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!

به گزارش "ورزش سه"، آرتتا از زمان حضورش روی نیمکت آرسنال موفق شده است این تیم را بار دیگر به روزهای اوج برگرداند و حالا آنها دو فصل متوالی است که در جمع مدعیان قهرمانی حضور دارد و برای کسب این عنوان با منچسترسیتی و لیورپول رقابت می‌کنند.

تعدادی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی در چند ماه اخیر به این موضوع پرداخته بودند که این مربی جوان ۴۲ ساله با وجود فشار کار در سطح اول فوتبال انگلیس همچنان موهای بسیار مشکی دارد و خبری از موی سفید در بین موهایش نیست و این موضوع برای آنها جالب بود.

حالا به نظر می‌رسد که این ویژگی باعث حسادت و ناراحتی بعضی از اهالی فوتبال شده و یورک در صحبت‌های جالبی که درباره این مربی مطرح کرده مدعی شده است که او بدون شک از رنگ مو استفاده می‌کند.

این ستاره سابق یونایتد به گفت:« آیا موهای آرتتا شروع به سفید شدن کرده است؟ اگر هر روز موهایتان را رنگ کنید نمی‌توانید موی سفید را ببینید. آرتتا اجازه نمی‌دهد که موهای سفیدش معلوم شود. موهای شما نمی‌تواند در این سن تا این حد مشکی باشد.»

دیگر خبرها

  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد