Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه پخش هر گونه آهنگ غیرمجاز در مهدهای کودک ممنوع است ، گفت: تا قبل از تعیین شهریه‌‌های جدید و ابلاغ آن ، افزایش هر گونه شهریه تخلف بوده و با موسسان مهدهای کودک برخورد می‌شود.

حبیب الله مسعودی فرید اظهار کرد: هم اکنون  17 هزار مهد کودک، مجوز فعالیت خود را از سازمان بهزیستی کشور دریافت کرده‌اندکه از این  تعداد 17 هزار مهد کودک مجوز دار کشور، 7 هزار و 500 مهد، روستا مهد بوده، هزار و 200 مهد در حاشیه شهرها فعالیت می‌کنند و مابقی مهد کودک‌های شهری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در ارتباط با سیاست این سازمان برای حمایت از خانواده‌های کم برخوردار جهت حضور فرزندان این خانواده‌ها در مهدهای کودک تصریح کرد: سازمان بهزیستی بخشی از هزینه‌های حضور فرزندان خانواده‌های کم برخوردار در مهدهای کودک را تامین می‌کند ضمن اینکه اکنون در روستا مهدها، یک وعده غذای گرم رایگان نیز به کودکان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهدهای کودک موظفند بر اساس بخشنامه ابلاغ شده اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی کنند، گفت: در صورتی که مهدهای کودک غیر از این بخشنامه‌ها عمل کنند، با آنها برخورد می‌شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: هیچ یک از مهدها حق برگزاری آهنگ‌های غیرمجاز در مهدها را ندارند و خانواده‌ها در صورت مشاهده چنین تخلفاتی را آنها را گزارش دهند.

مسعودی فرید افزود:پخش هر گونه آهنگ غیرمجاز در مهدهای کودک ممنوع است و با متخلفین برخورد می‌شود ضمن اینکه مهدهای کودک موظفند بر اساس بسته‌های آمورشی ابلاغ شده بهزیستی عمل کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بزودی در ارتباط با شهریه‌های جدید مهدهای کودک نیز اطلاع رسانی خواهد شد، اظهار کرد: تا قبل از تعیین شهریه‌‌های جدید و ابلاغ آن ، افزایش هر گونه شهریه تخلف بوده و با موسسان مهدهای کودک برخورد می‌شود./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد

دفتر موسیقی معاونت هنری آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد. - اخبار فرهنگی -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، آمار صدور مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال 1402 اعلام شد.

در دی ماه 1402، مجوز 250 اجرای صحنه‌ای با 562 بار اجرا، 28 آلبوم موسیقی، 2 آلبوم تصویری موسیقی، 382 تک آهنگ، 1 گروه اعزامی به خارج از کشور، 1 اجرا از گروه خارجی در داخل کشور، 19 نماهنگ، 1 کتاب گویا و 8 مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری (اعم از تأسیس و تمدید)، صادر شده است.

قاسم افشار: آن زمان قیمت بلیت کنسرت 5 هزار تومان بود / ما جاده صاف کن موسیقی پاپ بودیم + فیلم

در بهمن ماه 1402، مجوز 280 اجرای صحنه‌ای با 650 بار اجرا، 29 آلبوم موسیقی، 13 آبوم تصویری، 352 تک آهنگ و 13 نماهنگ صادر شده است.

در اسفند 1402 نیز مجوز 176 اجرای صحنه‌ای موسیقی با 354 بار اجرا، 43 آلبوم موسیقی، 2 آلبوم تصویری موسیقی، 403 تک آهنگ، اعزام 5 گروه به خارج از کشور، 20 نماهنگ و 7 مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری (اعم از تأسیس و تمدید) صادر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی دو هزار و 613 کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • شناسایی دو هزار و ۶۱۳ کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • حکایت ویلچرهایی که اهدا می‌شوند و مسئولانی که پاسخگو نیستند | پای ما لنگ است و منزل بس دراز
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی
  • تردز در این کشور ممنوع شد
  • شناسایی هفت مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار