Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:46:13 GMT

درباره ویلموتس صحبتی ندارم!

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۳۸۹

درباره ویلموتس صحبتی ندارم!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  قرار است بعد از پایان لیگ، مذاکرات بین قطبی و مدیران باشگاه فولاد به صورت تلفنی ادامه پیدا کند و در صورت توافق، این مربی برای فصل آینده نیز در فولاد بماند. هرچند سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری دیدار با تراکتورسازی حرف‌هایش را زده بود، اما انتشار این خبر مهم و دیگر مسائل مثل محرومیت فرزاد جعفری و حضور مارک ویلموتس باعث شد با او تماس بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت‌وگوی با قطبی را در ادامه می‌خوانید.

بیشتربخوانید: کسب ۳ امتیاز برای ذوب آهن بسیار مهم بود

آیا قرار است بدون توافق با فولاد ایران را ترک کنید؟

معنی این صحبت را نمی‌فهمم. چنین حرف‌هایی بین ما نبوده و نیست. من در خدمت باشگاه فولاد هستم و فعلا فقط به بازی حساس با تراکتورسازی فکر می‌کنم.

یعنی قبل از ترک ایران توافقات لازم را با فولادی‌ها انجام می‌دهید؟

همین‌طور است و احتمالا ظرف یکی دو روز آینده در جهت حفظ و تقویت ساختار تیم جلسه‌ای را با مسئولان و مدیران فولاد برگزار کرده و تلاش می‌کنیم تا با یک برنامه‌ریزی خیلی خوب به توافقاتی برسیم که این موضوع به یقین بسیار نزدیک‌تر است.

درباره بازی با تراکتورسازی صحبت کنید. این تیم برای آسیایی شدن هر ۳ امتیاز میدان اهواز را می‌خواهد؟

تا جایی که می‌دانم همه بازی‌ها در روز آخر برای همه تیم‌ها سخت است. بنده نیز با دیدگاه پیروزی و موفقیت در همه دیدار‌ها شاگردانم را روانه میدان می‌کنم هرچند گاهی عوامل مختلفی بوده که مانع از کسب نتایج دلخواه شده است. بازی امشب هم مثل بازی رفت دو تیم است، برای ما فرقی نمی‌کند که تراکتورسازی قهرمانی می‌خواهد یا به دنبال سهمیه است، بلکه فولاد در چارچوب برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این دیدار به دنبال حداکثر امتیاز خواهد بود. البته اگر عوامل غیر دخالتی نداشته باشند.

منظور از عوامل غیر چیست؟

به‌طور مثال چرا باید شب قبل از مسابقه حکم محرومیت فرزاد جعفری که بهترین بازیکن فولاد است به ما ابلاغ شود؟ نمی‌توانستند این موضوع را دو روز پیش بگویند؟ چرا شب مسابقه آن را ابلاغ کردند؟ اگر بازیکن پرسپولیس، استقلال یا سپاهان هم بود با او همین رفتار‌ها می‌شد؟ این همه تلاش می‌کنیم که تیم نتیجه لازم را بگیرد، اما به یک باره چنین ابلاغی به باشگاه رسیده و احساسات را خدشه‌دار می‌کند.

مارک ویلموتس به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد. در این مورد صحبتی دارید؟

خیر، فعلا در این مورد صحبتی ندارم و تمرکزم روی دیدار با تراکتورسازی است.

منبع: روزنامه فرهیختگان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه ورزشکاران خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از ایسنا، بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند.

در همین راستا قرار بود دیروز (دوشنبه) جلسه‌ای پیرامون حضور گل‌محمدی و حل موانع حضور او در تبریز برگزار شود اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که قرار است تکلیف حضور گل‌محمدی در تراکتور تا فردا مشخص شود و مدیران این باشگاه پیگیر حل موانع هستند.

کد خبر 846704 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مالاریا مهم ترین بیماری انگلی تهدید کننده سلامت بشر در دنیا+ فیلم
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!