Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-20@01:37:17 GMT

قهرمانی پرسپولیس با بالاترین ریسک ممکن!

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۴۴۱

سپاهان اصفهان منتظر شکست پرسپولیس در شهر کوچک جم و مقابل پارس جنوبی است تا با کسب پیروزی برابر استقلال خوزستان، خودش بتواند قهرمانی لیگ را دست بیاورد.به گزارش بلاغ، پارس روی کاغذ، به اندازه کافی تیم پرقدرتی نیست که سرخپوشان پایتخت را شکست دهد آن‌هم در حالی که برانکو و شاگردانش در این فصل، فقط یک بار باختند آن‌هم در بازی برابر فولاد خوزستان که داستان‌های زیادی هم در حاشیه بازی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌ها یک سوی ماجراست؛ در سمت دیگر، پرسپولیسی‌ها نیز منتظر یک معجزه از سوی استقلال خوزستان هستند. تیمی که سیدمحمد علوی هافبک پیشین پرسپولیس و تیم ملی هدایتش را برعهده دارد. سرخپوشان در انتظار یک اتفاق جذاب یعنی تساوی و توقف خانگی سپاهان برابر استقلال خوزستان هستند. اتفاقی که البته در بازی رفت نیز رقم خورد و آبی‌پوشان اهوازی، با اینکه همان زمان نیز، قعرنشین جدول بودند، سپاهان را متوقف کردند. اگر استقلال خوزستان بتواند چنین کاری انجام دهد، پرسپولیس حتی با وجود شکست برابر پارس جنوبی در جم نیز، قهرمان خواهد شد، اما قهرمانی با بالاترین ریسک ممکن!

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم

هافبک تیم فوتبال ملوان مدعی است، شاگردان مهدی تارتار در فصل جاری لیگ برتر چشم به جایگاه سپاهان دارند و می‌خواهند در بین بالانشینان جدول باشند. - اخبار ورزشی -

پویا پورعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما در مجموع بازی خوبی انجام دادیم، خصوصاً در نیمه دوم که فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم، اما در نهایت پرسپولیس از موقعیت‌ها بهتر استفاده کرد و برد. البته گل آنها آفساید بود و یک پنالتی برای ما گرفته نشد. در ضمن سروش رفیعی یا امید عالیشاه باید اخراج می‌شدند.

هافبک تیم فوتبال ملوان در ادامه خاطر نشان کرد: ما به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم و بابت اشتباهات داوری خیلی ضرر کردیم، در ضمن فکر می‌کنم ما خودباوری لازم برابر پرسپولیس را نداشتیم و آنها از تجربه‌شان استفاده کردند. متأسفانه اشتباهات داوری اجازه نداد از پرسپولیس امتیاز بگیریم و دست خالی زمین را ترک کردیم.

وی در مورد بازی تیمش برابر سپاهان هم تصریح کرد: ما میزبان هستیم و این یک بازی شش امتیازی برای ما محسوب می‌شود. ما چشم به جایگاه سپاهان در جدول داریم و در این مسابقه محکوم به برد هستیم. البته سپاهان تیم کوچکی نیست و می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم، ولی امیدواریم با حمایت هواداران برنده شویم.

پورعلی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود، اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس شانس اول قهرمانی است، چون کیفیت فنی بالایی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!
  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • بارانی: با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌‌گیریم
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم