Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان برگزاری رقابت‌های هفته پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه تختی جم، تاکنون ۸۰ درصد از ورزشگاه ۱۲ هزار نفری شهرستان جم اشغال شده است. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، در چارچوب رقابت‌های هفته پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر ساعت 21:30 دقیقه امشب تیم پارس جنوبی‌جم میزبان تیم پرسپولیس تهران در ورزشگاه تختی جم  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقبال مردم ورزش دوست استان بوشهر و شهرستان جم  سبب شد که درب ورزشگاه از ساعت 13 باز شود و فروش بلیت که قرار بود ساعت 17 انجام بگیرد از ساعت بازگشایی درب ورزشگاه آغاز شده است.

10 درصد سکوهای تماشاچی ورزشگاه تختی جم  که در اختیار تیم پرسپولیس قرار دارد اکنون به 50 درصد افزوده شده و 30 درصد جایگاه هواداران این پارس جنوبی جم هم پر شده است.

بر پایه این گزارش خیابان‌های منتهی به ورزشگاه تختی جم مملو از اذحام جمعیت و هواداران پرتعداد پرسپولیس مقابل ورزشگاه است.

بوشهر| تارتار: دوست دارم بازی فردا را ببریم، اما پرسپولیس قهرمان شود بوشهر| بلیت فروشی بازی پرسپولیس و پارس جنوبی‌جم به صورت دستی انجام می‌شود آمادگی ورزشگاه تختی جم برای برگزاری جشن احتمالی قهرمانی پرسپولیس

هواداران تیم‌های پرسپولیس تهران و پارس جنوبی‌جم هر کدام به تشویق تیم‌های خود می‌پردازند و جمی‌ها در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه در حمایت از تیم خود مشغول هستند و عده‌ای از هواداران پرسپولیس با در دست داشتن پرچم‌های سرخ رنگ و به صدا درآوردن شیپور، شادی خود را نشان می‌دهند.

قیمت بلیت تماشای بازی پرسپولیس تهران و پارس جنوبی‌جم در ورزشگاه تختی جم 10 هزار تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/ف

R41363/P/S6,53/CT6

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین بعد از کسب دو پیروزی متوالی مقابل ذوب‌آهن و فولاد حالا برای مسابقه با استقلال آماده می‌شود. سعید دقیقی و شاگردانش انگیزه زیادی دارند تا در بازی روز جمعه مقابل آبی‌پوشان تهرانی نیز عملکرد خوبی داشته باشند و موفق شوند.

از این رو با توجه به اینکه بازی شمس‌آذر و استقلال در تهران برگزار می‌شود ، سعید دقیقی تصمیم به برگزاری تمرینات تیمش قبل از مصاف حساس در ورزشگاه محل بازی‌ها گرفت.

یشمی‌پوشان قزوینی با توجه به شرایط خوب چمن ورزشگاه آزادی تمرینات یکی دو روز گذشته خود را روی چمن مناسب ورزشگاه سردار آزادگان انجام دادند تا با شرایط بهتری آماده مسابقه با استقلال شوند.

دیدار استقلال و شمس‌آذر ساعت 18 روز جمعه 31 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • آخرین وضعیت ایستگاه ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو | این ایستگاه چه زمانی افتتاح می شود؟
  • با شروع اردیبهشت به تماشای قدیمی‌ترین بارش شهابی بنشینید
  • زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • ژاوی و تماشای ویدیوی معروف تمرینات مارادونا در فاصله چند ساعت به آغاز دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن / فیلم