Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@04:49:59 GMT

تخریب بخشی از هتل آرینا در شمیرانات

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۵۲۵

تخریب بخشی از هتل آرینا در شمیرانات

به گزارش گروه اجتماعی برنا، سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات با بیان اینکه ۳ طبقه از هتل آرینا تخریب شد، اظهار کرد: دیوان عدالت اداری با بررسی دقیق پرونده ساختمان هتل آرینا رأی نهایی خود مبنی بر تخریب ۳ طبقه اضافی این بنا را صادر و ابلاغ کرد.

وی افزود: پرونده هتل آرینا در کمیسیون ماده ۹۹ استانداری تهران، مشمول جریمه نقدی و تخریب ۳ طبقه اضافه شده بود که با شکایت مالک، پرونده برای بررسی دقیق و صدور حکم نهایی به دیوان عدالت اداری ارجاع شد و در نهایت حکم تخریب اضافه بنا‌ی آن در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شمیرانات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بر اساس رأی نهایی دیوان عدالت اداری، تخریب طبقات اضافی هتل آرینا با حضور ماموران انتظامی و امنیتی در حال اجراست.

شهریور تصریح کرد: با توجه به نوع سازه هتل، اجرای حکم نیازمند تمهیداتی است که با تشکیل جلسه‌ای در دفتر فنی معاونت عمرانی استانداری تهران، چگونگی اجرای آن تعیین شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری تهران شمیرانات فرماندار برنا هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غار نخجیر؛ زیبایی بی‌بدیل خلقت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ راهنمای گردشگری غار نخجیر دلیجان می‌گوید: غار طبیعی نخجیر هفتاد میلیون سال قدمت دارد و در سال ۱۳۸۳ زیرسازی و کار پیاده راه سازی و نورپردازی آن شروع شد. در سال ۱۳۸۹ نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

شعبانی با بیان اینکه این غار سه طبقه است، افزود: طبقه زیرین دریاچه غار است و امکان دسترسی ندارد، اما ۲ طبقه دیگر با آماده‌سازی و ایجاد پیاده راه‌سازی و کف‌سازی به طول هزار و ۲۰۰ متر، در دسترس عموم برای بازدید قرار دارد.

از خصوصیات غارچال نخجیر می‌توان به تالار‌های متعدد، حوضچه‌های آب، راهرو‌های طولانی، مسیر‌های مشکل در بعضی از نقاط و چکنده و چکیده‌های بلورین بسیار متنوع و زیبا و حتی در نقاطی منحصر به فرد اشاره کرد.

غار چال نخجیر از تالار‌های مختلفی تشکیل شده که زیباترین تالار آن، به اسم چهلستون است. از دیگر تالار‌های غار می‌توان به سفره عروس، دریاچه، برزخ، باغ وحش، چهلچراغ و تالار زیبایی‌ها اشاره کرد.

این غار به دلیل وجود مناظر بکر طبیعی و جذابیت‌های حیرت آور فراوان از اهمیت خاصی در جذب گردشگر برخوردار است.

در گنجینه شگفتی این غار اسرارآمیز، سنگ‌های تزئینی با اشکال متنوع مانند عقاب، لاک پشت، گوزن، انسان، کبوتر و تندیس‌های عظیم الجثه بلورین ایجاد شده است که بیشتر آنان از جنس آهک است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • انتقاد شدید دادستان کل کشور از تخریب طبیعت بکر شمال
  • محدودیت زمانی آیین‌نامه جابجایی معلمان حق‌التدریس و سوادآموزی باطل شد
  • قیمت نهایی بلیت هواپیما چه زمانی مشخص می‌شود؟
  • غار نخجیر؛ زیبایی بی‌بدیل خلقت
  • قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییری نمی‌کند
  • ژاکلین مجاز است؛ دیوان عدالت اداری رای داد
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم بر جای گذاشت