Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@05:42:16 GMT

کیهان: عکس مشترک بهزاد نبوی و احمد توکلی سناریو بود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۶۳۰

روزنامۀ کیهان، عکس مشترک بهزاد نبوی و احمد توکلی ( فعالان سیاسی و مشهور اصلاح طلب و اصول گرا) در حاشیۀ دیدار شنبه شب فعالان سیاسی با رییس جمهوری را « سناریوی از پیش تعیین شدۀ عکاس» دانسته که « عمداً این دو را کنار یکدگر کشانده و تصویر آنها را ثبت کرده است.»

به گزارش عصر ایران، منظور از عکاس در این متن البته نه عکاس یک رسانه که «محمد عطریان فر» فعال سیاسی اصلاح طلب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو ارشد کارگزاران هم در این دیدار حضور داشته و این عکس را با گوشی تلفن همراه خود گرفته است.

کیهان، فرصت را مغتنم شمرده و اتهامات بارها تکرار شده خود را بار دیگر به سخنگوی دولت شهید رجایی نسبت داده است.

از این قرار: «خیانت در مذاکرات الجزایر، کارشکنی در کار رزمندگان در جبهه ها، تحصن و استعفا در مجلس ششم، طرفداری از سوسیالیسم، فالوده خوری با لیبرال ها و محکومیت در سال 88».

نکتۀ جالب توجه این که در سال 59 مهم ترین منتقد مذاکرات الجزایر با محوریت بهزاد نبوی و احمد عزیزی که به صدور بیانیه و توافقی برای آزادی گروگان های آمریکایی انجامید ابوالحسن بنی صدر رییس جمهوری وقت و نهضت آزادی ایران بودند.

به اعتقاد کیهان، همۀ اینها ( منظور یک لحظه قرار گرفتن دو فعال سیاسی در مقابل یک فعال سیاسی دیگر و هر سه هم با سابقۀ زندان سیاسی در رژیم گذشته) ترفند و فریب است برای «رفع حصر و رفع ممنوع التصویری».

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: روزنامه کیهان بهزاد نبوی احمد توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، امیرحسین هنرور به عنوان هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده در سال ۱۴۰۲ معرفی و از وی تجلیل شد.

امیرحسین هنرور، عکاس برجسته شهرستان آباده بیش از ۹ سال در زمینه عکاسی مشغول فعالیت بوده و در این مدت بیش از ۲۴ مدال و تقدیر بین المللی در جشنواره‌های جهانی را کسب کرده و تاکنون ۲۵۰ گواهی پذیرش عکس از ۳۳ کشور جهان از جمله روسیه، چین، آمریکا، کانادا و هندوستان را به دست آورده است.

حضور در نمایشگاه‌های متعدد ملی و بین المللی و انتشار آثار وی در روزنامه‌ها، نشریات و مجلات مختلف و انتخاب وی به عنوان عکاس ویژه وزارت میراث فرهنگی برای عکاسی از آثار صنایع دستی در جشنواره فجر از جمله افتخارات امیرحسین هنرور است.

دیگر خبرها

  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • فعال سیاسی اصلاح‌طلب: اقدام اسرائیل نباید بی پاسخ می‌ماند /با هیچ معیاری نمی‌شود از اسرائیل خوشمان بیاید + فیلم
  • «وعده صادق» حادثه‌ تاریخ‌ساز/ فصل جدیدی از حیات جبهه مقاومت آغاز شد
  • پیش‌بینی یک فعال اقتصادی: دلار به زودی به این عدد می‌رسد
  • پیش‌بینی جالب یک فعال اقتصادی درباره نرخ ارز
  • حمایت فعالان سیاسی و فرهنگی مهاجرین از عملیات وعده صادق + فیلم
  • کیهان: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور، پدرخوانده‌ های حامی برجام هستند!
  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • معرفی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده