Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش چند نفره Red Dead بلاخره بعد از چند ماه از حالت Beta خارج شد. ماموریت های جدید و جذاب از مهمترین تغییرات هستند.

طرفداری - از ماه نوامبر گذشته که بخش چند نفره Red Dead Redemption 2 راه اندازی شد، چندین بار برای این قسمت آپدیت عرضه شد و باگ هایی که گزارش شده بود را درست کردند و جزئیاتی نیز به بازی اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با اخرین اپدیت، این بازی از حالت Beta خارج می شود. همینطور در اخرین اپدیت شاهد اضافه شدن ماموریت در بخش Free Roam نیز هستیم.

چندین ماموریت جدید به نام Land Of Opportunities نیز منتشر شده است. در این ماموریت شما تصمیم می گیرید به کدام طرف کمک کنید. اگر Gunslibger را انتخاب کنید، شما در مقابل گروه Del Lobo قرار می گیرید و به مارشال کمک می کنید تا شهر Valentine را نجات دهید و اگر Outlaw را انتخاب کنید شما به همراه Finch شروع به راهزنی و شرارت می پردازید که به گفته Rockstar هر 2 انتخاب شما را به Black water می رساند و درگیر اتفاق خطرناکی می شوید.

همچنین مسابقات ماهیگیری، تیر اندازی و چیدن گیاهان دارویی در دسترس هستند. بازیِ پوکر نیز اضافه شده است. همچنین یک بخش به Showdown اضافه شده است.

برای رفتار پرخاشگرانه دیگر بازیکنان نیز سیستمی در نظر گرفته شده و شما می توانید ان ها را در نقشه بازی ببینید.

شما می توانید حالت انلاین این بازی را به مدت محدودی بدون نیاز به Ps Plus بازی کنید. همچنین Ps Plus برای مدتی ارزان تر شده است و می توانید از فروشگاه Playstation ان را بخرید.

به نظر می رسد فروش این بازی کم شده و با این کار به دنبال بهتر کردن امار فروش خود هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از 25 روز دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی، دوباره شرایط خوبی به دست آورده و پس از انجام تمرینات انفرادی، دیروز سه‌شنبه به جمع شاگردان دنیله ده‌روسی در تمرین اضافه شد و پا به پای ستاره‌های جالوروسی کارش را انجام داد و در کنار برنده‌ها عکس گرفت.

بازی درون تیمی بازیکنان رم در تمرین روز گذشته شرایطی ساخت که بازیکنان با یکدیگر کُری خوانی داشتند و در نهایت هم تیمی که سردار آزمون، پائولو دیبالا، روی پاتریسیو، بریان کریستانه و ... در آن حضور داشتند، به برتری رسیدند.

سردار آزمون که مدت‌ها از شرایط تمرینی دور بود، دیروز با شرایط خوبی به تمرین گروهی اضافه شد و کارش را انجام داد تا آماده ادامه بازی‌ها شود و در کنار تیم برنده هم عکس یادگاری گرفت که باشگاه رم هم این تصویر جالب را منتشر کرد.

ستاره ایرانی رم که در فصل جاری سری آ ایتالیا 17 بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده، احتمالا فردا شب در مسابقه برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل آ. ث. میلان حضور ندارد، اما پس از آن دوباره به لیست برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • مارسی با حذف بنفیکا به نیمه نهایی لیگ اروپا رسید
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • رومن رینز و پروژه‌ای بزرگ خارج از دنیای WWE
  • امروز ژوزه مورایس از سپاهان برکنار می‌شود؟
  • پسروی آب دریای خزر چالشی بزرگ برای نیروگاه نکا
  • پسروی آب دریا چالش بزرگ فراروی نیروگاه نکا