Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@05:02:29 GMT

دستگیری راننده موتورسیکلت قانون شکن

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۶۴۴

دستگیری راننده موتورسیکلت قانون شکن

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛سردار حسین رحیمی با اشاره به این نکته که مأموران زحمت کش پلیس راهور تهران بزرگ در ایام ماه مبارک رمضان  با زبان روزه در حال ارائه خدمات به شهروندان و برقراری نظم و انضباط شهری هستند ، عنوان داشت : بلافاصله پس از وقوع این حادثه ، دستور ویژه جهت شناسایی و دستگیری این موتورسوار قانون شکن صادر و پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ موظف به شناسایی و دستگیری این موتورسوار قانون شکن شد که با انجام اقدامات ویژه پلیسی ، این شخص در کمترین زمان ممکن شناسایی و مشخص شد وی یکی از اراذل و اوباش مسئله داری است که در سنوات گذشته نیز چندین بار دستگیر و روانه زندان شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به متواری بودن این شخص از محل سکونتش تا به امروز گفت : با شناسایی دقیق هویت این شخص ، بلافاصله مأموران به محل سکونتش اعزام شدند که در تحقیقات میدانی از این محل مشخص شد وی با اطلاع از انتشار تصاویر درگیری خود با مأموران در فضای مجازی ، از محل سکونتش متواری شده است ؛ با وجود بلامکان این شخص و با تلاش مأموران نهایتا این شخص ساعتی پیش در تهران دستگیر و با طرح شکایت معاونت حقوقی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برابر با مواد 607 ، 609 و 618 قانون مجازات اسلامی ، در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت و روانه زندان شد .

سردار حسین رحیمی ، رئیس پلیس تهران بزرگ در پایان این خبر گفت : مجموعه پلیس تهران بزرگ برابر وظیفه ذاتی خود به عنوان متولی اصلی نظم و انضباط در کلان شهر تهران ، به هیچ عنوان اجازه بی قانونی ، هنجارشکنی و یا اخلال در نظم و امنیت عمومی را به هیچ کس نخواهد داد و ضمن رعایت حقوق شهروندی ، برابر قانون از حقوق و جایگاه مأموران زحمت کش خود پاسداری و دفاع خواهد کرد و با هرگونه تعرض به مأمورین به شدت برخورد قانونی خواهد کرد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور خودرو رئیس پلیس قانون موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان حادثه زورگیری در اتوبان صدر تهران

به گزارش خبرآنلاین، مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ از دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: هفته گذشته - ۲۱ فروردین- ویدیویی در شبکه های مجازی منتشر شد که در آن چند نفر در اتوبان صدر با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری کردند و در ادامه فیلم نیز صدای تیراندازی شنیده شد.

در پی این حادثه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و برخی گزارشات نیز حکایت از آن داشت که تیراندازی از سوی سارقان نبوده و یکی از ماموران نظامی حاضر در محل سرقت، برای جلوگیری از فرار سارقان اقدام به‌ تیراندازی کرده است.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ امروز از دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر خبر داد و اعلام کرد که بازسازی صحنه جرم نیز بزودی با حضور سردار محمدیان رییس پلیس پایتخت انجام می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894970

دیگر خبرها

  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری در اتوبان صدر تهران
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین تهران
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری
  • دستگیری عامل خروج غیرقانونی مواد پتروشیمی از کشور در پوشش ضایعات پلاستیک
  • دستگیری عامل خروج غیرقانونی موادپتروشیمی از کشور در پوشش ضایعات پلاستیک
  • سهم ۴۶ درصدی موتورسواران از تصادفات جرحی و منجر به مرگ در پایتخت
  • اجرای قانون به سبک پلیس‌های آمریکا