Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:23:55 GMT

فرزند شیخ زکزاکی: فاطمه زهرا (س) الگوی کامل زن مسلمان است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۷۱۳

فرزند شیخ زکزاکی: فاطمه زهرا (س) الگوی کامل زن مسلمان است

تهران- ایرنا- فرزند شیخ زکزاکی گفت: زندگی حضرت فاطمه (س) الگوی مناسبی برای زنان مسلمان در همه عصرها است و باید در تمام شئون زندگی، این بانوی بزرگ اسلام را سرلوحه خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا،« دختر شیخ زکزاکی» روز پنجشنبه در همایش بین المللی بزرگداشت مقام حضرت خدیجه(س) در میدان امام حسین(ع) تهران اظهار داشت: این بانوی بزرگ اسلام نقش بسزایی در اعتلای اسلام داشت و راه و روش این شخصیت وارسته اسلام راه نجات زنان مسلمان از ناهنجاری های بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: حضرت خدیجه(س) به عنوان همسر فداکار پیامبر اکرم(ص) دارای شخصیتی والا در جهان اسلام است و همه گروه های اسلامی قدردان تلاش های ایشان برای نشر و گسترش دین خدا و انجام رسالت حضرت محمد(ص) هستند.
دختر شیخ زکزاکی بیان اینکه حضرت خدیجه (س) در راه گسترش اسلام سختی های زیادی را متحمل شد، گفت: این بانوی بزرگ جهان اسلام تمام ثروت و اموال خود را در راه اعتلای دین خدا هزینه کرد و با وجود ثروت زیاد، در برابر تمام سختی های آن زمان شجاعانه مقاومت کرد.
به گزارش ایرنا، همایش بزرگ «مادر امت» امروز پنجشنبه به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) همسر گرامی پیامبر اکرم(ص) با تجمع بانوان ولایی در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار شد.
بانوان به همراه فرزنداشان در این همایش حاضر و به جایگاه والای همسر پیامبر اسلام (ص) و مادر حضرت زهرا(س) ادای احترام کردند.
تهرام/7247/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی بزرگداشت حضرت خدیجه س تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی، بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

 شیوا رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز اظهار داشت: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است و امیدواریم با راه اندازی این بخش بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم.

وی افزود: این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاج کریم مردانی آذر ، استاندار آذربایجان شرقی و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز که در تجهیز این بخش کمک کردند قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • رئیس دیوان عالی کشور : حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود