Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه بزرگ نهاوند بخاطر عدم همکاری صندوق توسعه ملی خوابیده است. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حسین بهرام‌نیا ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و  توسعه استان، اظهار داشت: صندوق توسعه ملی پس از تجربه ناموفق صندوق ذخیره ارزی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از  تاسیس صندوق توسعه ملی صیانت از درآمدهای ناشی از فرآده های نفت و گاز در راستای توسعه پایدار است.

وی با بیان اینکه هدف و  کارکرد صندوق توسعه ملی تولید ثروت مولد است، تصریح کرد: 2 پروژه بزرگ نهاوند بخاطر عدم همکاری صندوق توسعه ملی  بلاتکلیف مانده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در 4 سال گذشته در نهاوند دو پروژه را کلنگ زنی کردیم که یکی از آن طرح  صنایع آلیاژی تولید فروسیلیس و دیگری احداث کارخانه تولید بتن سبک که از مصوبات دولت و  با 500 میلیارد و 12 میلیون یورو اعتبار بوده است. 

صندوق توسعه ملی هیچ محدودیتی برای اعطای تسهیلات ارزی به طرح‌ها نداردپرداخت مطالبات 16 ساله معلمان از صندوق توسعه ملی چقدر محتمل است؟162 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی برای تکمیل پروژه‌ها در گیلان اختصاص یافت

بهرام نیا با بیان اینکه برای این کارخانه ظرفیت تولید سالیانه 450 هزار متر مکعب  بتن سبک پیش‌بینی  شده است، ابراز کرد: اگر  این کارخانه راه اندازی می‌شد در راستای رشد اقتصادی 8 درصد برنامه ششم غوغا می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه این قطعات بتنی سبک در مقابل سیل و زلزله مقاوم است، اظهار داشت: تولیدات این کارخانه کمک بزرگی به استان‌های غرب کشور می‌کردو اما بخاطر عدم همکاری صندوق توسعه ملی، این  طرح خوابیده و با اما و اگر مواجه شدیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف صندوق توسعه ملی ایجاد تولید ملی است اما موانع را برطرف نمی‌کند. برخی با عملکردشان دیوار بی اعتمادی را بلندتر می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ؛ حاتم شکری گفت: بیش از ۱۱۰ هزار نفر در این مدت حق بیمه خود را نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان تمدید کردند.

وی افزود: ۹ هزار نفر در استان همدان از این صندوق مستمری بازنشستگی از کارافتادگی و فوت سرپرست خانواده، بصورت ماهیانه دریافت می‌کنند.

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: بیش از هزار حکم مستمری بازنشستگی از کارافتادگی و فوت در سال گذشته برای بیمه شده گان صندوق در این استان صادر شد.

شکری از ضریب نفوذ بیش از ۵۱ درصدی این صندوق در استان خبر داد و گفت: ۵۲ کارگزاری در استان همدان به روستاییان وعشایر خدمات ارائه می دهند و تمام فرآیندهای بیمه‌ای به صورت الکترونیکی است.

با بیان اینکه ماهیت این صندوق اختیاری است،گفت: جامعه هدف صندوق یک جمعیت ۹ میلیونی در کشور است.

 

دیگر خبرها

  • تغییرات بزرگ اینتر از راه می‌رسد
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • همکاری در تدوین سند توسعه دریامحور دستور کار سال ۱۴۰۳
  • جهش تولید با تامین منابع مالی اتفاق می‌افتد
  • نگاهی به موزه شهدای نهاوند در ایام نوروز + فیلم
  • بارش ۵۸ میلیمتری باران در تاریک دره نهاوند
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم