Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدر اعظم آلمان موضع واحد اروپا در قبال برجام را ارزشمند ارزیابی کرده و تاکید کرد که فرانسه، آلمان و انگلیس رویکردی متفاوت از آمریکا را در قبال برجام دنبال می کنند. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "آنگلا مرکل"، صدر اعظم آلمان در گفتگویی با "زودویچه سایتونگ"، به مسئله برجام پرداخته و گفت: اروپا به نظر می رسد در موضوع ایران حقیقتا ضعیف است چرا که یورو مانند دلار یک ارز اصلی نبوده و از این رو مقابله با تحریم های آمریکا برای ما دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طرف دیگر با این حال اروپا در این مسیر همچنان در حال تکامل است. آلمان، فرانسه و انگلیس در مسئله توافق هسته ای با ایران مسیری متفاوت از آمریکا را دنبال می کنند. در این راستا ما با تمام اختلاف نظرهای دیگر البته منافع مشترکی با روسیه و چین داریم.

وی گفت: اینکه اروپا در این مسئله مهم دیگر مانند دوران جنگ عراق دچار جدایی نیست به خودی خود ارزشمند است. با این حال ما می توانیم شایستگی ها و توانمدندی های خود را به صورت واقع بینانه مورد ارزیابی قرار دهیم و آن را برای آینده تقویت کنیم.

خرازی: ما همیشه آماده‌ایم با ریاض گفتگو کنیم/ برجام بیمار استتوقف برخی تعهدات برجامی بر اساس دستور شورای عالی امنیت ملی آغاز شدامیرعبداللهیان: تنها حمایت سیاسی در حفظ برجام کافی نیست

  خروج آمریکا از برجام و تحریم های روزافزون آن علیه این کشور با مخالفت و محکومیت گسترده جهانی روبرو شده است. طرف های دیگر برجام خواهان حفظ این توافق شده و بر پایبندی خود به آن تاکید کرده اند.

اروپایی ها وعده داده اند که با وجود  تحریم های آمریکا، با اجرایی کردن سازوکار «اینستکس» به حفظ روابط تجاری با ایران کمک کنند، اما این سامانه به دلیل تعلل اروپایی ها  هنوز عملیاتی نشده است.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89,90,95,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط برجام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برجام برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا

توفان شن در شهر آتن یونان/ رویترز و خبرگزاری فرانسه برپایی چادر تحصن دانشجویان حامی فلسطین در محوطه دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا/ رویترز پناهجویان در پشت دیوارهای مرزی ایالات متحده آمریکا/ رویترز تحصن و تعطیلی کلاس درس از سوی دانشجویان در کالج امرسون در شهر بوستون ایالت ماساچوست آمریکا در اعتراض به نسل کشی اسرائیل و در حمایت از مردم غزه/ رویترز استقبال از نخست وزیر انگلیس از سوی صدراعظم آلمان در برلین/ خبرگزاری فرانسه کشاورزان ایالت جنوبی "تامیل نادو" هند، در جریان اعتراضی در شهر دهلی جمجمه و استخوان‌هایی را به نمایش می‌گذارند که ادعا می‌کنند بقایای بقایای کشاورزان تامیل است که بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده‌اند. آنها خواستار قیمت بهتر برای محصولات کشاورزی شان هستند./ رویترز بقایای موشک های بالستیک ایرانی در نزدیکی شهر " آراد" در جنوب اسراییل/ رویترز مزرعه گل لاله در هلند/ رویترز تظاهرات علیه قطع بودجه های آموزشی در شهر بوینوس آیرس آرژانتین/ رویترز و خبرگزاری فرانسه رژه خیابانی در صدونهمین سالگرد واقعه نسل کشی ارامنه به دست امپراتوری عثمانی در شهر ایروان ارمنستان/ خبرگزاری فرانسه یک بازدیدکننده از نمایشگاه فناوری در هانوفر آلمان با یک ربات "سنگ – کاغذ- قیچی" بازی می کند./ خبرگزاری فرانسه واکسیناسیون کودکان در یک مرکز بهداشتی در هاندان چین/ DDP کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • دفاع متفاوت برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم