Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@00:35:44 GMT

رقابت برای انتخاب برترین پاسور لیگ هجدهم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۸۰۹

به گزارش ایلنا، رقابت‌های لیگ برتر در حالی امروز  با برگزاری هفته پایانی خود و با معرفی قهرمان و برترین بازیکنان به پایان می‌رسد که جدال برای انتخاب برترین پاسور نیز  کاملا حساس و مهیج پیگیری می‌شود.

در صدر جدول برترین پاسورهای لیگ محمد کریمی از سپاهان با 8 پاس گل قرار دارد و با توجه به آنکه محمد قاسمی‌نژاد از پدیده و مهدی مومنی از پیکان هر کدام با 6 پاس گل در رتبه دوم قرار دارند او بتواند در پایان بازی‌های امروز برترین پاسور لیگ هجدهم گردد، همچنین سعید آقایی از سپاهان گادوین منشا از استقلال و امید عالیشاه از پرسپولیس هر کدام با 5 پاس گل در رتبه سوم این جدول به صورت مشترک قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید عالیشاه که در نیم فصل اول خود را به عنوان یک ستاره در پرسپولیس محروم از جذب بازیکن نشان داد و یکی از عوامل موثر قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول بود بخاطر پاره‌ای از مشکلات از ترکیب اصلی پرسپولیس دور شد تا در حالی که در صدر جدول برترین پاسورهای لیگ قرار داشت به یک‌باره جا بماند و جای خود را به هافبک جوان و آینده دار سپاهان در صدر جدول بدهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان ب در نقش جهان میزبان آسمان گلستان

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم فوتبال سپاهان ب عصر امروز، در هفته نهم از مرحله نهایی لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور میزبان آسمان گلستان خواهد بود. 


شاگردان سعید جهانگیری که با ۱۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند برای جبران فاصله یک امتیازی تا صدر به دنبال برتری در نقش جهان مقابل تیمی هستند که در رده هفتم جدول قرار دارد.

 
سپاهان ب بهترین خط حمله لیگ سه را با ۲٠ گل زده در اختیار دارند.


تقابل دو تیم از ساعت ۱۵:٠٠ در ورزشگاه نقش جهان آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • سپاهان ب در نقش جهان میزبان آسمان گلستان