Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@03:56:48 GMT

واکنش استقلال به خداحافظی رحمتی در بازی امشب

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۸۳۲

واکنش استقلال به خداحافظی رحمتی در بازی امشب

معاون باشگاه استقلال درباره اتفاقات حاشیه‌ای یکی دو روز اخیر این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، هادی مباشری درباره اعتصاب بازیکنان و نرسیدن پول به آن‌ها گفت: به خود من قول داده بودند که دست پر به رختکن و تمرین بچه‌ها بروم. کسی که پول را به باشگاه می‌دهد، کمی امضایش دیر و زود شده است. دیشب آخر وقت چک امضا شده و در دو بخش پول به حساب باشگاه واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش اول این پول صبح امروز واریز شد. شنبه هم پول به حساب بچه‌ها می‌رود. این اتفاقات فعلا طبیعی است.

مباشری معاون باشگاه استقلال در مورد شایعات خداحافظی مهدی رحمتی از فوتبال در بازی امشب، گفت: خسرو حیدری تایید کرد که امروز خداحافظی می‌کند. ما هم با وجود اینکه زمان نداشتیم، قرار است یک مراسم کوچکی برای او برگزار کنیم اما آقای رحمتی چنین صحبتی با باشگاه نکرده است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: خداحافظی رحمتی استقلال مهدی رحمتی مارک ویلموتس شاخص فلاکت رمز یکبار مصرف فیشینگ بانکی توقف تعهدات برجامی توزیع کاغذ بزرگداشت فردوسی بهنام صفوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی بعد از اتفاقاتی که در اراک برایش رخ داد ، دفاعیه خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد و امروز از سوی کمیته انضباطی با محکومیت مواجه شد. کمیته انضباطی در حکم خود رای به یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی 30 میلیون تومانی برای سیدحسین حسینی داده است.

به نقل از ورزش سه ساعتی بعد از حکم صادر شده علیه کاپیتان استقلال ، حسینی در تمرین تیمش حضور یافت و بی‌توجه به حاشیه‌های پیش آمده کارش را جلو برد.

حسینی که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته نقش موثری را در موفقیت‌های استقلال ثبت کند، با تجربه بالایی که دارد بی‌شک اسیر حواشی نمی‌شود و این مساله را در تمرین امروز نشان داد.

کاپیتان استقلال همچون روزهای گذشته با روحیه بالا و شرایط جسمانی و روانی مناسب در تمرین حضور یافت و کارش را جلو برد. او در عکسی که همراه با دو گلر دیگر استقلال و بهزاد غلامپور گرفت هم با لبخندی خاص نشان داد که شرایط مناسبی دارد.

حسینی در فصل جاری تاکنون در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در جدول بهترین دروازه‌بان های لیگ برتر رکورددار و صدرنشین است. او حالا امیدوار است در بازی هفته بیست و چهارم مقابل شمس‌آذر هم بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا پانزدهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896498

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب شاگردان نویدکیا!
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها
  • فخرالدینی: وقتی گفتم 6 ماه پولی نگرفته‌ام، زمان حضورم در آلومینیوم را هم حساب کردم
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • واکنش جواد نکونام به رکورد 200 بازی روزبه چشمی با پیراهن استقلال + عکس