Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینکو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می گوید هدف ما این است که یک تیم خوب و شایسته تشکیل دهیم و نتایج خوبی هم بگیریم. حالا باید جلوتر برویم تا ببینیم چه شرایطی ایجاد خواهد شد.

طرفداری - وینکو بگوویچ در خصوص آخرین وضعیت گل‌گهر و اینکه آنها چه زمانی برنامه‌های‌شان را برای فصل آینده آغاز خواهند کرد، اظهار داشت:

در فوتبال معمولاً زمان زیادی برای استراحت وجود ندارد، به همین دلیل من و باشگاه تلاش می‌کنیم تا خیلی زود برنامه‌های موردنظر را اجرا کرده و اقدامات لازم را هم در زمینه جذب بازیکن انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما چند هفته پیش یک موفقیت بزرگ را جشن گرفتیم، ولی خوشحالی دیگر تمام شده است و حالا باید یک تیم قوی برای فصل آینده تشکیل دهیم.

به نقل از تسنیم، وی در پاسخ به این پرسش که هدف اصلی گل‌گهر در لیگ برتر چیست، تأکید کرد:

این برای اولین بار است که گل‌گهر به لیگ برتر صعود کرده است و توقعات هم باید منطقی باشد. هدف ما این است که یک تیم خوب و شایسته تشکیل دهیم و نتایج خوبی هم بگیریم. حالا باید جلوتر برویم تا ببینیم چه شرایطی ایجاد خواهد شد.

بگوویچ راجع به هفته آخر لیگ برتر و اینکه کدام تیم به قهرمانی خواهد رسید هم گفت:

پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین است و طبیعتاً شانس بیشتری نسبت به سپاهان دارد. البته در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و پرسپولیس باید در هفته آخر با بیشترین تمرکز بازی کند. امیدوارم که این تیم در نهایت قهرمان شود.

وی در رابطه با انتخاب مارک ویلموتس به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران تصریح کرد:

فدارسیون فوتبال تلاش کرد تا یک گزینه مناسب را انتخاب کند و امیدوارم که تیم ملی با مربی جدید، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد. مربیگری در تیم ملی ایران، یک چالش جدید برای مارک ویلموتس است و طبیعتاً او هم تلاش خواهد کرد تا بهترین تأثیر را داشته باشد. برای این مربی و همچنین تیم ملی ایران آرزوی موفقیت دارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، گرجستان برای اولین بار صعود تیم ملی فوتبال خود تورنمنت بزرگ "یورو" را جشن گرفت. در پی این موفقیت ایراکلی کوباخیدزه، نخست وزیر این کشور، بازیکنان را "قهرمان" توصیف کرد و آنها را برای دریافت جایزه دولتی نامزد کرد.

کوباخیدزه پس از اینکه گرجستان تیم یونان، قهرمان سابق یورو را با نتیجه 4 بر 2 در ضربات پنالتی شکست داد، با بازیکنان و هواداران در مرکز شهر تفلیس جشن گرفت.

کوباخیدزه گفت که از سالومه زورابیشویلی، رئیس جمهور کشور می خواهد تا به این تیم جایزه دولتی "مدال افتخار" را به خاطر دستاورد تاریخی آنها اهدا کند.

کوباخیدزه در حساب کاربری رسمی دولت در فیس بوک گفت:"این مردان جوان قهرمان هستند و باید از آنها قدردانی کرد. با قدردانی از نقش پرافتخار ایشان؛ ما تصمیم گرفتیم همه اعضای تیم را برای دریافت مدال افتخار معرفی کنیم. امروز شادترین روز است و همین شادی ما را به هم پیوند می‌دهد."

گرجستان در مسابقات قهرمانی اروپا در مرحله گروهی با پرتغال، جمهوری چک و ترکیه دیدار خواهد کرد. این مسابقات ویلی سانیول، سرمربی فرانسوی تیم ملی گرجستان را به آلمان باز می‌گرداند، جایی که او از سال 2000 تا 2009 برای بایرن مونیخ می‌درخشید.

نکته جالب توجه برای هواداران فوتبال در ایران این است که، گئورگی گولسیانی، ستاره پرسپولیس نیز در این صعود کشورش را همراهی می‌کرد و بنابراین به همراه سایر بازیکنان مدال افتخار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • درخشان: فوتبال ایران با مدیریت بیگانه است
  • مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران | قطعی کردن صعود با طلسم شکنی
  • چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران/ قطعی کردن صعود با طلسم شکنی
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!
  • پرده‌برداری از آخرین رویای فراز کمالوند در سال‌های پایانی مربیگری‌اش