Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه‌ای سردار دریادار پاسدار علی فدوی را به عنوان جانشین فرمانده کل سپاه و سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی را به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

به گزارش ایسنا، متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار دریادار پاسدار علی فدوی

بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و نظر به تجارب ارزنده و شایستگی، شما را به سمتِ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایفای نقش جهادی و انقلابی در ارتقای سطح آمادگی‌های عملیاتی و پیشرفت مقتدارانه مأموریتهای سپاه با نظر فرمانده کل سپاه مورد انتظار است.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیّد علی خامنه‌ای

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و نظر به تجارب ارزنده در سپاه و بسیج و شایستگی، شما را به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌کنم.

ارتقای ظرفیتهای کارشناسی و کارآمدی ستاد سپاه با بهره‌گیری از توانمندیها و قابلیت‌های نخبگی و جهادی سپاه و بسیج در نیل به پیشرفت و کسب آمادگیهای همه‌جانبه در پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن در تعاملی سازنده و هم‌افزا با ستادکل و سایر سازمانهای نیروهای مسلح با لحاظ تدابیر فرمانده کل سپاه مورد انتظار است.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیّد علی خامنه‌ای

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انتصابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  متن اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ ملت شریف و شهید پرورد ایران اسلامی.  در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد امروز یکشنبه 26 فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغلی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند. 

جزئیات این عملیات که با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت، به زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید. 

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

دیگر خبرها

  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید بازدارندگی شده است
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • اکنون نوبت زینبیان است
  • پیام قدردانی امیرعبداللهیان از نیروهای مسلح و سپاه
  • امیرعبداللهیان از سردار حاجی‌زاده تقدیر کرد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با احدی مصامحه ندارد
  • اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی