Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@14:21:13 GMT

کولاک مهلا مومن زاده در منچستر

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۹۶۵

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان در منچستر انگلیس، مهلا مؤمن زاده نماینده جوان و با آتیه وزن ۴۶- کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران در مبارزه نیمه نهایی برابر تان از چین و دارنده مدال برنز گرنداسلم ۲۰۱۸ با نتیجه ۱۱ بر ۹ به برتری رسید و راهی دیدار نهایی این رقابت‌ها شد.

مؤمن زاده فردا (پنج شنبه) برای کسب مدال طلای جهان به روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مومن‌زاده که برای نخستین بار عازم رقابت‌های جهانی شده است، پیش از این در دیدار نخست برابر آینور یواشپای از قزاقستان با نتیجه ۲۱ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز مقابل «جوردین اسمیت» انگلیسی که مدال برنز قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد، با نتیجه ۱۷ بر ۷ به برتری رسید و در سومین مبارزه نیز برابر گالینا مدودوا از روسیه با نتیجه ۲۳ بر ۳ به برتری رسید. وی در یک چهارم نهایی نیز مقابل لنا استوجکویک از کرواسی با نتیجه ۳۰ بر ۲۰ به برتری رسید.

پیش از این تنها کیمیا علیزاده با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز در بخش بانوان موفق به کسب مدال جهانی تاریخ تکواندو بانوان ایران شده بود.

محمد پلنگ افکن و اکرم خدابنده دیگر نمایندگان ایران در روز نخست با شکست برابر رقبایشان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
فردا (پنج شنبه) در روز دوم این رقابت‌ها آرمین هادی پور در وزن ۵۴- کیلوگرم تنها نماینده ایران است که به مصاف رقبایش می‌رود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز