Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@10:47:33 GMT

حوادث رانندگی در استان مرکزی ۲ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۹۲۲۵

حوادث رانندگی در استان مرکزی ۲ کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج کهریزی، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در سانحه رانندگی روز گذشته که بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی وانت پیکان با خودروی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۸ محور دلیجان- محلات به وقوع پیوست، راننده خودروی وانت پیکان بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

وی بیان کرد: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه تجاوز به چپ راننده خودروی وانت پیکان بیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سرهنگ سید علی حسینی، سرپرست پلیس راهور استان مرکزی گفت: در سانحه رانندگی که روز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با عابر پیاده در خیابان شهید رجایی شهر اراک به وقوع پیوست، عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارده در محل تصادف جان باخت.

وی خاطر نشان کرد: از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راهور علت این حادثه عدم توجه به جلوی راننده خودرو بیان شده است.

کد خبر 4618634

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۹ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی یک هفته گذشته ۹ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: در مجموع این حوادث ۲۷ نفر مصدوم و یک نفر جان باخته است.

وی ضمن بیان اینکه از این تعداد پنج مورد واژگونی خودرو بوده است، افزود: دو مورد برخورد خودروها و دو مورد دیگر انحراف خودرو از جاده رخ داده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه فوتی حادثه مربوط به انحراف تویوتا کمری و برخورد با گاردریل کیلومتر ۳۳ محور شاهرود_ دامغان بوده است، ابراز داشت: این حادثه یک کشته بر جای گذاشته است.

درخشان ضمن بیان اینکه یک مورد تصادف زنجیره‌ای بین سه خودرو دنا و دو پژو پارس کیلومتر ۶۲ محور شاهرود_میامی اتفاق افتاده است، تصریح کرد: این حادثه منجر به مصدومیت پنج نفر شده است.

وی افزود: تصادف موتورسیکلت و کوییک کیلومتر ۳۰ محور شهمیرزاد_فولاد محله و انحراف پژو ۴۰۵ و برخورد آن با نیوجرسی کیلومتر ۱۶ محور گرمسار_ایوانکی هر کدام پنج مصدوم داشته باشند.

کد خبر 6083083

دیگر خبرها

  • وقوع ۹ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • چطور در خیابان زنده بمانیم؟
  • یک کشته و ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است