Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:12:10 GMT

پخش بازی استقلال از شبکه شما بسیار عجیب است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۹۳۷۷

پخش بازی استقلال از شبکه شما بسیار عجیب است

مدیرعامل استقلال نسبت به پخش بازی با سپیدرود از شبکه شما اعتراض دارد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه در خصوص پخش دیدار استقلال و سپید رود از شبکه “ شما “  گفت: این موضوع بسیار عجیب و به نظر دور از ذهن است. بازی استقلال مقابل سپید رود در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار میشود و با وجود همزمانی مسابقات، رسم معمول این است که این بازی به صورت زنده از شبکه ۳ ویا شبکه ورزش پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در هفته های مختلف در مورد پخش زنده بازیهای استقلال کم لطفی های زیادی صورت گرفته، که کیفیت پخش یکی از این آن ها بوده و حالا هم صحبت از پخش توسط شبکه غیر مرتبط با ورزش به میان آمده.

 


وی افزود: باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود را در این خصوص بیان میکند و انتظار دارد با توجه به لزوم احترام به هواداران میلیونی استقلال مدیران تلویزیون برای پخش زنده بازی هفته آخر این باشگاه تصمیمی منطقی و اصولی اتخاذ کنند.

 

امیرحسین فتحی (سرپرست) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیرحسین فتحی سرپرست استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در فصل جاری هنوز نتوانسته براساس بند‌های درج‌شده در قرارداد بازیکنان، تعهدات خود را عملیاتی کرده و این موضوع باعث شده مدیران این باشگاه از تعهدات خود عقب باشند. این در حالی است که این باشگاه در قراردادی مشکوک در ابتدای فصل با شرکت تمشک (کاسکو) برای اسپانسرینگ روی پیراهن این تیم به توافق رسید که البته این همکاری سرانجام درستی نداشت.

 استقلالی‌ها قراردادی ۲۰ میلیاردی را با کاسکو منعقد کرده و هنوز بخش اعظمی از آن باقی مانده و وصول نشده است. این موضوع مورد شکایت باشگاه استقلال قرار گرفته تا جایی که شنیده می‌شود حکم جلب مدیران شرکت مقروض به استقلال صادر شده است. بر همین اساس شنیده می‌شود باشگاه استقلال ناچار به اجرای حکم و دستگیری مدیرعامل شرکت یادشده تا زمان وصول بدهی خود خواهد بود. همچنین درباره شرکت همراه اول، اسپانسر فصل قبل استقلال نیز شنیده می‌شود تلاش‌ها برای زنده شدن مطالبات فصل گذشته این باشگاه ادامه داشته تا جایی که شنیده می‌شود احتمالا نیمی از این مطالبات زنده خواهد شد. همراه اول به عنوان اسپانسر فصل گذشته استقلال، به بهانه نداشتن قرارداد مکتوب با باشگاه از پرداخت مطالبات استقلال تا به امروز سر باز زده است.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • ساعت پخش زنده بازی پیکان و هوادار از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات