Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:27:29 GMT

رئال در آستانه جذب یک رقیب جدی برای مارسلو

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۹۴۱۱

رئال در آستانه جذب یک رقیب جدی برای مارسلو

فرلاند مندی، مدافع چپ جوان باشگاه لیون با رئال مادرید به توافق رسید.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، از هفته ها پیش مسئولان رئال با باشگاه لیون برای جذب فرلاند مندی وارد مذاکره شده اند تا این مدافع تازه ملی پوش شده را به خدمت بگیرند.

رئالی ها که به دنبال آوردن رقیبی جدی برای مارسلو هستند، به درخواست زیدان روی "مندی" تمرکز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 توافق با خود بازیکن نهایی شده است و تنها توافق بر سر رقم انتقال با باشگاه لیون باقیمانده است.

 

 

 

 

مندی فصلی درخشان را با لیون پشت سر گذاشت و علی رغم اینکه تنها 23 سال دارد، در جناح چپ، بازیکن ثابت و تاثیرگذار باشگاه فرانسوی بود.

اگر همه چیز خوب پیش برود، فرلاند مندی به زودی با قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو به رئال خواهد پیوست. او مورد توجه منچستریونایتد و یوونتوس نیز قرار دارد و بعید است لیون موفق به حفظ او برای فصل بعد شود. در وصف او می گویند که در حمله مثل مارسلو است و در دفاع همچون الکس ساندرو(مدافع یووه) عمل می کند.

 

رئال در سمت چپ، مارسلو و رگیلون را در اختیار دارد ولی زیدان معتقد است که رگیلون نمی تواند رقیبی جدی بررای مارسلو باشد و قصد دارد این مدافع جوان را برای یک فصل به باشگاهی دیگر به صورت قرضی منتقل کند تا با کسب تجربه بیشتر، به رئال برگردد.

 

رئال مادرید مارسلو لیون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید مارسلو لیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یاستربسکی وگل لهستان قبل از دیدار فینال پلاس لیگا، یک خبر خوش به هواداران خود داد و اعلام کرد به مدت یک فصل دیگر قرارداد مارسلو مندز را تمدید کرده است.

مارسلو مندز که از دو سال پیش هدایت یاستربسکی را بر عهده داشته است، توانسته با این تیم قهرمان لیگ و سوپر کاپ شود و به فینال لیگ قهرمانان راه یابد. مندز این فصل نیز رویایی کار کرده و باشگاهش را به فینال لیگ قهرمانان اروپا و لیگ لهستان رسانده و شانس کسب دو قهرمانی را دارد.

مارسلو مندز پس از پایان این فصل باشگاهی روی ماموریت بعدی خود که حضور آرژانتین در المپیک است تمرکز خواهد کرد، او در دوره قبلی المپیک آرژانتین را به مدال برنز رساند. مارسلو مندز در حال حاضر جز پنج مربی برتر جهان است. البته او باید ابتدا در لیگ ملتهای والیبال کسب سهمیه کند.

دیگر خبرها

  • جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • کامبک کهکشانی ها در ال‌کلاسیکو/ رئال مادرید در آستانه قهرمانی
  • تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو
  • آنچلوتی 22 رئالی را برای ال‌کلاسیکو به خط کرد