Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@17:00:17 GMT

ادعای پولیتیکو درباره گفتگوی تلفنی ظریف و سناتور آمریکایی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۹۴۵۴

یک رسانه آمریکایی مدعی است بر روی صفحه موبایل یکی از سناتورهای بانفوذ حزب دموکرات، تصویر صفحه تماس وزیر خارجه ایران رؤیت شده که می‌تواند حاکی از گفتگوی تلفنی آنها باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت «پولیتیکو» مدعی شده بر روی صفحه موبایل سناتور «دایان فاینشتاین» رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس سنای آمریکا، صفحه مربوط به شماره تلفن «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران باز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ادعا با استناد به اظهارات برخی خبرنگاران که حین تردد صفحه موبایل فاینشتاین را دیده‌اند، مطرح می‌شود.   این در حالی است که مدیر اجرایی سناتور فاینشتاین در پاسخ به این سوال که آیا وی تماسی با وزیرخارجه ایران داشته یا خیر، گفت که نمی‌تواند اطلاعات تماس های مافوق خود و اینکه با چه کسانی حرف زده را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.   گفتنی است سناتور فاینشتاین روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای گفته بود: برای مسئله‌ای که همه می‌دانیم ۲ طرف خواهان حل آن هستند؛ جنگ ضرورتی ندارد. از پمپئو می‌خواهم که با ظریف که می‌دانم خواهان رویارویی نیست، تماس بگیرد.   فاینشتاین از سناتورهای بانفوذ دموکرات و از منتقدان سرسخت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا است.   منبع: مهر 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصر پیام مهم و هشدارآمیز ایران را به اسرائیل رساند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، یک منبع آگاه خبر داد که در خلال تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر پیام هشداری جهت ارسال به رژیم صهیونیستی داده شده است.

وی افزود: پس از تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر، سامح شکری با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تماس برقرار کرده است.

بیشتر بخوانید: تماس فوری مصر با اسرائیل درباره ایران هشدار بی‌سابقه ایران به اسرائیل از طریق مصر کد خبر 844764 برچسب‌ها ایران و اسرائیل ایران و مصر خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ادعای رسانه های آمریکایی درباره برنامه اسرائیل برای پاسخ به ایران
  • مصر پیام مهم و هشدارآمیز ایران را به اسرائیل رساند
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • گفتگوی وزرای خارجه ایران و هند
  • سناتور آمریکایی: دولت بایدن درگیری با ایران را خط قرمز بداند
  • بایدن در اوکراین شکست خورده است
  • افزایش تماس های تلفنی صهیونیستها با مراکز روانپزشکی
  • سناتور آمریکایی: در سیاست‌ خارجی خود شکست خورده‌ایم/ بایدن عمدا جنگ اوکراین را طولانی کرده
  • سناتور آمریکایی: حمله ایران به اسرائیل بسیار گسترده بود
  • هراس مقامات تل آویو از پاسخ تهران و گفتگوی تلفنی وزرای جنگ آمریکا و اسرائیل