Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-25@15:53:23 GMT

بررسی عملکرد و میزان فروش پتروشیمی شیراز

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۹۴۷۶

بررسی عملکرد و میزان فروش پتروشیمی شیراز

شرکت پتروشیمی شیراز در فروردین ماه ١٣٩٨ بیش از ٢۴٠ میلیارد تومان فروش داشت.

گزارش فعالیت ماهانه دوره ۱ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹

شفاف سازی در خصوص نرخ اوره داخلی( به شرح نامه پیوست گزارش) نرخ اوره داخلی از ابتدای مهر ماه ۱۳۹۷بر اساس میانگین وزنی نرخ اوره فروش رفته در بورس کالا در محاسبات لحاظ گردد.

شرحدوره یک ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ از ابتدای سال مالی تا پایان مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ نام محصولواحدمقدار/تعداد تولیدمقدار/تعداد فروشنرخ فروش (ریال) مبلغ فروش (میلیون ریال) مقدار/تعداد تولیدمقدار/تعداد فروشنرخ فروش (ریال) مبلغ فروش (میلیون ریال) آمونیاکتن۹۱,۵۴۱۲,۴۳۳۱۳,۵۹۸,۰۲۷۳۳,۰۸۴۱,۰۵۸,۷۹۹۱۵,۲۶۲۱۳,۳۱۶,۰۱۴۲۰۳,۲۲۹اسید نیتریکتن۳۱,۳۸۳۳,۴۸۸۷,۰۹۶,۰۴۴۲۴,۷۵۱۳۸۵,۹۹۵۴۸,۴۴۸۷,۰۹۶,۳۰۹۳۴۳,۸۰۲اورهتن۱۳۸,۷۹۱۰۰۰۱,۶۲۳,۴۹۴۰۰۰اوره کشاورزیتن۰۶۵,۴۵۰۱۴,۴۰۱,۸۷۹۹۴۲,۶۰۳۰۴۷۳,۴۳۳۱۳,۵۷۹,۵۴۱۶,۴۲۹,۰۰۳اوره صنعتیتن۰۱,۶۱۸۱۴,۶۶۳,۱۶۴۲۳,۷۲۵۰۲۰,۲۶۳۱۲,۹۱۶,۸۴۴۲۶۱,۷۳۴نیترات کشاورزیتن۲,۹۲۷۲,۹۱۵۱۲,۱۳۱,۰۴۶۳۵,۳۶۲۶۹,۹۴۲۶۹,۶۰۶۸,۰۳۵,۹۶۰۵۵۹,۳۵۱نیترات صنعتیتن۱۶,۱۶۷۱۶,۰۶۱۱۲,۸۴۲,۸۴۹۲۰۶,۲۶۹۱۵۴,۵۳۳۱۵۳,۰۵۰۱۰,۳۱۲,۶۶۳۱,۵۷۸,۳۵۳متانولتن۷,۹۰۴۸,۲۵۷۲۲,۵۱۸,۵۹۰۱۸۵,۹۳۶۹۸,۶۰۴۹۸,۲۴۳۱۹,۶۸۳,۱۴۳۱,۹۳۳,۷۳۱آرگونتن۲۸۹۲۵۶۱۲,۵۰۰,۰۰۰۳,۲۰۰۳,۱۸۵۳,۱۳۷۱۲,۷۹۱,۸۳۹۴۰,۱۲۸اوره صادراتیتن۰۳۰,۱۹۷۱۹,۲۹۲,۵۴۶۵۸۲,۵۷۷۰۱,۰۰۶,۳۱۲۱۵,۴۵۳,۵۱۵۱۵,۵۵۱,۰۵۸کود مایع ازته UANتن۰۴۵۵۶,۳۰۵,۴۹۵۲,۸۶۹۰۵,۲۷۸۶,۳۰۶,۹۳۴۳۳,۲۸۸محلول UANتن۳۷۳۰۰۰۵,۴۳۶۰۰۰اوره کلوخهتن۰۶۳۷۱۰,۱۰۳,۶۱۱۶,۴۳۶۰۲,۴۲۴۸,۵۲۱,۰۴۰۲۰,۶۵۵گازآمونیاک صادراتیتن۰۲۴۶۱۴,۲۲۷,۶۴۲۳,۵۰۰۰۳,۱۱۳۱۱,۶۸۰,۶۹۴۳۶,۳۶۲متانول صادراتیتن۰۰۰۰۰۲۴۹۲۲,۷۴۲,۹۷۲۵,۶۶۳جمع۲,۰۵۰,۳۱۲۲۶,۹۹۶,۳۵۷

طی صدور اخطاریه، مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱دیوان عدالت اداری به کارگروه تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن وتجارت مبنی بر اجرای مفاد کامل دادنامه قبلی دیوان عدالت اداری ظرف مدت ۷روز از زمان ابلاغ از یکطرف و ابلاغ مصوبه ستاد تنظیم بازار به سازمان خدمات حمایتی کشاورزی، با پیگیری انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ازطرف دیگر موجب گردید نرخ اوره داخلی از ابتدای مهر ماه ۱۳۹۷بر اساس میانگین وزنی نرخ اوره فروش رفته در بورس کالادر محاسبات لحاظ گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول

قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، دومین روز نزولی خود را تجربه می‌کند. اغلب محصولات در بازار کاهشی گزارش می‌شوند، اما تعداد معدودی از آن‌ها، صعودی یا بدون تغییر معامله می‌شوند.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ وارد دومین روز نزولی خود شده است. افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی دیده می‌شود، اما باز هم در برخی موارد معدود، قیمت خودروها افزایش داشته یا ثابت مانده است.

روز گذشته نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو در بازار آزاد کاهشی شد و همین موضوع، دلیلی شد بر کاهش قیمت بیشتر در بازار خودرو. بنابراین از ابتدای روز جاری، بازار خودرو به صورت یک دست منفی گزارش می‌شود، اما شیب کاهش قیمت چندان بالا نیست.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت کارنامه، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روز گذشته کاهشی است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی همانند روز گذشته، نزولی گزارش می‌شود.

کوییک اتوماتیک R یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت دنده اتومات در بازار محسوب می‌شود که از ابتدای روز، تغییری ندارد و با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G دیگر محصول تولیدی و رده بالای شرکت سایپا به شمار می‌رود که همانند برادر کوچک‌تر خود، هیچ نوسانی ندارد و به نرخ ۷۶۶ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس اتوماتیک رکورددار افت قیمت در بازار امروز بوده که ۱۴ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های رده بالای ایران خودرو است که از صبح امروز افت پنج میلیون تومانی دارد و با ۷۶۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی به مراتب باثبات‌تر از خودروهای داخلی است.

جک J۴ آپشنال اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور بوده که از صبح امروز تغییری ندارد و با ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو که جزو سدان‌های رده بالای مونتاژی محسوب می‌شود که این خودرو نیز نوسانی ندارد و به نرخ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو از ابتدای امروز ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از محبوب‌ترین محصولات گروه بهمن به شمار می‌رود که ۴۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع:تجارت‌نیوز

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • بررسی پرونده پتروشیمی مازندران
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی