Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام آباد - ایرنا - فعالان گروه های سیاسی و مذهبی پاکستان در سالروز اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی و اخراج مردم فلسطین از سرزمین مادری خود که «روز نکبت» نامگذاری شده است، در حمایت از فلسطینی ها و محکومیت اشغالگری صهیونیست ها دست به تجمع زدند.

تجمع فعالان پاکستانی عصر پنجشنبه در مقابل باشگاه خبرنگاران شهر «اسلام آباد» پایتخت جنوب این کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت کنندگان در این تجمع با اعلام حمایت از انتفاضه، ضمن ابراز همبستگی با مقاومت مردم مظلوم فلسطین، رویکرد قدرت های استکباری و برخی اعضای جامعه بین المللی در حمایت از اقدام های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
فعالان سیاسی و مذهبی پاکستان با محکومیت تصمیم ترامپ برای مشروعیت دادن به اشغال رژیم صهیونیستی بر بلندی های جولان سوریه، تاکید کردند: رژیم غیرقانونی اسرائیل؛ فلسطینی ها را 71 سال قبل از سرزمین خود رانده و تاکنون از بازگشت به وطنشان که حق مشروع و مسلم آنان است، محروم مانده اند.
همچنین تجمع کنندگان پاکستانی با آتش زدن پرچم های رژیم صهیونیستی و آمریکا، حمایت ترامپ از رژیم اسرائیل را به شدت محکوم کردند.
رژیم صهیونیستی در روز 14 ماه می 1948 (24 اردیبهشت سال 1327 خورشیدی) اعلام موجودیت کرد و یک روز بعد از این رویداد ننگین (15 می) به عنوان روز نکبت نامگذاری شد.
پاکستان از جمله کشورهایی است که رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسد.
شبد**آساق*274**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پاكستان تجمع ضد صھيونيستي روز نكبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، به فاصله چند ساعت از سخنرانی «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) «امان» پایتخت اردن شاهد برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی است.

بر این اساس مردم اردن در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به درخواست ابوعبیده برای افزایش اقدامات خود در حمایت از فلسطینیان در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی در «امان» دست به تظاهرات زدند.

در این تظاهرات، مردم اردن شعارهایی از جمله «ابوعبیده این را گفت، غزه و ما سربازان او هستیم» و «ملت اردن ای ملت بزرگ، ای کابوس اشغالگران» را در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین سر دادند.

پیش از این نیز اردنی‌ها بارها علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از فلسطینیان دست به تظاهرات زده بودند.

کد خبر 6087065

دیگر خبرها

  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • تجمع در میدان فلسطین در حمایت از عفاف و حجاب
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی