Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - جلسه شوراي سياستگذاري حزب نداي ايرانيان تشکيل شد و آخرين تحولات پارلمان اصلاحات و وقايع اخير دانشگاه تهران مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي حزب نداي ايرانيان، جلسه شوراي سياست‌گذاري حزب نداي ايرانيان با دستور بررسي آخرين تحولات پارلمان اصلاحات، چهارشنبه شب در دفتر اين حزب اصلاح طلب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرور اخبار، بررسي و تحليل وقايع اخير دانشگاه تهران و بررسي آخرين تحولات پارلمان اصلاحات از محورهاي مهم اين جلسه بود.
در اين جلسه نماينده اين تشکل سياسي در پارلمان اصلاحات گزارش مبسوطي از فرايند طي شده در تصويب اساسنامه و اختلاف ديدگاه‌هاي موجود در روند تشکيل پارلمان ارائه کرد و مباحث مربوطه با اعضاي شوراي سياست‌گذاري در اين خصوص در ميان گذاشته شد.
در ادامه تعدادي از اعضا تحليل‌هاي خود را از وضعيت فعلي و سازوکار تشکيل و فعاليت پارلمان اصلاحات بيان کردند و با آسيب‌شناسي پارلمان اصلاحات بر حمايت از تشکيل اين پارلمان تاکيد کردند.
همچنين مقرر شد که بر پايه اين مباحثات، طي روزهاي آينده؛ حزب نداي ايرانيان به ارائه راهکارها، دغدغه‌ها و رويکردهاي خود در تشکيل پارلمان اصلاحات بپردازد.
سيام**3202**1751
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!

جلسه برکناری شهردار اهواز بار دیگر به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضاء در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رئیس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که به اصرار عجیب برخی از اعضای شورای شهر بنا بود از ساعت 9 صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز" برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از 40 دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع‌زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی 6 عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

12 جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضاء تشکیل نشد.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • آغاز‌گر اصلاحات بزرگ
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد