Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به اینکه باید برای ارتقای ورزش به عنوان وظیفه اصلی تلاش کنیم ، گفت: هیات های ورزشی برای درخشش در رقابت المپیاد استعدادهای برتر کشور و ارتقای رتبه سال گذشته خود برنامه ریزی کنند.

به گزارش ایرنا، مسعود شریعتی روز پنجشنبه در همایش مسئولان هیات های ورزشی استان افزود: یکی از رویدادهای مهم پیش رو برگزاری المپیاد استعدادهای برتر است که سال گذشته با عملکرد فوق العاده بالاتر از استان های پرجمعیت و مدعی، یزد توانست در رده ششم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امسال رقابتی سخت تر از سال گذشته در این المپیاد خواهیم داشت و برای همین نیاز است با برنامه ریزی و تلاش زمینه درخشش دوباره ورزشکاران استان را فراهم کنیم.
این مسئول ورزش استان تاکید کرد: یکی از نکات مهم رها نکردن ورزشکارانی است که در المپیاد استعدادهای برتر خوش درخشیدند و هیات ها باید مستعدترین افراد را زیر نظر داشته و قهرمان پروری را با جدیت دنبال کنند.
شریعتی با اشاره به اینکه سند توسعه ورزش یزد چشم انداز آینده است ، یادآور شد: بعضی از هیات های ورزشی با توجه به گذشت 2 ماه از سال جدید هنوز برنامه عملیاتی و تقویم سالانه خود را ارائه نکردند، انتظار می رود روسا و دبیران هیات های ورزشی نسبت به ارائه آن اقدام کنند.
وی بیان کرد: « وقتی مسئولیتی را پذیرفتیم وظیفه داریم تلاش کنیم و نسبت به رفع مسائل و مشکلات موجود اقدام و جوابگوی جامعه هدف خود باشیم».
مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به اینکه برای پیشرفت ورزش به کار تیمی نیاز است تصریح کرد: هیات های ورزشی طبق برنامه موضوع استعدادیابی و آموزش، ورزش همگانی و قهرمانی و ورزش بانوان و میزبانی مسابقات را در اولویت کارهای خود قرار دهند و با فدراسیون نیز بیش از پیش ارتباط برقرار کنند.
شریعتی افزود: ورزش بانوان باید در اولویت هیات های ورزشی باشد و مسئولان موظف هستند 30 درصد از بودجه های تخصیص به هیات ها را به بحث ورزش بانوان اختصاص دهند و هزینه های مضاعف و جداگانه برای ورزش بانوان در نظر گرفته می شود، امیدواریم در رونق و توسعه این ورزش گام بلندی برداشته شود.
وی در ادامه به نقش محوری روابط عمومی ها در هیات های ورزشی پرداخت و گفت: روابط عمومی ها می توانند در انعکاس عملکرد ورزش استان نقش مهمی داشته باشند و شیوه و روش اطلاع رسانی اخبار ورزشی باید به گونه ای طراحی شود که در جامعه نفوذ کند و اثرگذاری آن بر مردم مشهود باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد ابراز امیدواری کرد که بتوان با کمک و همکاری هیات های ورزشی استان را به جایگاهی که لایق است رساند زیرا جامعه و جوانان ما نیاز به شور و نشاط دارند.
در این نشست روسا، دبیران و نایب رئیس بانوان هیات های ورزشی به بیان سوالات، مسائل و مشکلات خود در حوزه های مختلف پرداختند.
استان یزد 48 هیات ورزشی . 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش المپياد ورزشي استعدادهاي برتر يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر

به گزارش همشهری آنلاین اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

کد خبر 846556 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت