Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران با وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، مجید رباطی، سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران با حضور در دفتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با وی دیدار و گفت‌وگو کرد و به شرح کوتاهی از عملکرد سازمان ورزش در حوزه ورزش همگانی و تفریحات ورزشی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نگاه مثبت حناچی،‌شهردار تهران به موضوع ورزش، به برپایی ایستگاه‌های تندرستی در بوستان‌ها، خدمات‌رسانی در مجموعه‌های ورزشی متعلق به شهرداری، برگزاری مسابقات محلات و جشنواره‌های تفریحی - ورزشی اشاره کرد و آن را زمینه‌ساز ترویج سلامتی و نشاط در میان شهروندان دانست.

رباطی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گزارشی از اقدامات سازمان ورزش در برگزاری فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایام ماه مبارک رمضان تحت عنوان جشن رمضان ارائه کرد.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری در پایان آمادگی کامل این سازمان را برای همکاری با وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه ورزش همگانی اعلام کرد.

در ادامه این نشست سلطانی‌فر ضمن خوش‌آمدگویی به سرپرست سازمان ورزش با تأکید بر ضرورت توسعه ورزش همگانی از رباطی دعوت کرد در نشست ماهیانه رؤسای فدراسیون‌های ورزشی حضور یابد.

سلطانی‌فر: زیر سؤال بردن همه چیز با یک شکست، عین بی‌انصافی و بی‌عدالتی است

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی‌فر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پس از استعفای مهدی مبینی از ریاست انجمن دوومیدانی، دکتر کوهپایه زاده در حکمی علی اصغر هادیزاده را به عنوان سرپرست انجمن منصوب کرد.

مهدی مبینی به دلیل کاندید شدن برای پست ریاست فدراسیون دو و میدانی امکان حضور تمام وقت در انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان را نداشته و به همین علت از سمت خود کناره گیری کرد.

در حکم رئیس فدراسیون به هادیزاده آمده است:

جناب آقای علی‌اصغر هادی‌زاده

نظربه تعهد، تخصص، تجربیات و سوابق ارزشمند مدیریتی جنابعالی در ورزش قهرمانی، به موجب این حکم به سمت سرپرست انجمن دوومیدانی منصوب می‌شوید.

آرزومند است؛ با اتکال به ایزد منان و با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص درراستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش در پیشبرد امورات محوله موفق و مؤید باشید.

کد خبر 6063413

دیگر خبرها

  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان