Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی اولین دوره مسابقات مناظره دانشجویی (ویژه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم)، را ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می‌کند.

این مسابقات برای اولین بار به ابتکار معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی و با حمایت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان جهاد دانشگاهی، با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی و با شعار «قرآن معنای زندگی» در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم واقع در مصلی بزرگ امام خمینی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

28 / 167 دانشگاه علامه طباطبایی جهاد دانشگاهی مسابقه قرآن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی جهاد دانشگاهی مسابقه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور دکتر طهرانچی و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این رویداد، پرچمدار جریان‌سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعداد‌های جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

به گزارش آنا، این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد