Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:55:22 GMT

سیستم فروش الکترونیکی بلیط در همه شهرها باید راه‌اندازی شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۹۸۷۰

سیستم فروش الکترونیکی بلیط در همه شهرها باید راه‌اندازی شود

سعید فتاحی عصر پنجشنبه در حاشیه حضور در ورزشگاه تختی جم به خبرنگار مهر گفت: شرایط مناسبی برای برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور فراهم است.

وی وضعیت ورزشگاه تختی جم محل برگزاریم سابقه دو تیم پارس جنوبی جم و پرسپولیس را مطلوب توصیف کرد و افزود: هواداران دو تیم وارد ورزشگاه شده‌اند و مشکلی در برگزاری این بازی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان لیگ فوتبال کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم از سال آینده با توسعه سیستم بلیط‌فروشی الکترونیکی شاهد این نباشیم که تماشاگران ناچار باشند ساعت‌ها قبل از مسابقه وارد ورزشگاه شوند.

وی اضافه کرد: شرایط برای برگزاری جشن قهرمانی در شهرهای جم و اصفهان فراهم است و دو جام شبیه هم را به این شهرها منتقل کردیم و سکوی قهرمانی به رنگ‌های قرمز و زرد طراحی و ساخته شده است.

فتاحی تاکید کرد: هر تیمی که قهرمان شود، شرایط برای برگزاری جشن قهرمانی در این دو شهر آماده است و هر دو جام شبیه هم هستند و هر دو جام اصلی هستند جام فرعی نداریم.

کد خبر 4618672

منبع: مهر

کلیدواژه: پارس جنوبی تیم فوتبال پرسپولیس سعید فتاحی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد

با اعلام کنفدراسیون مچ اندازی آسیا مسابقات قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد.

به دلیل لغو شدن پرواز‌های کشور‌های مختلف به دوبی، در پی سیل شدید و بی‌سابقه در امارات، مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا که قرار بود در جزیره کیش برگزار شود، به تاریخ دیگری موکول شد.

به زودی خبر تکمیلی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئال رونمایی می‌کند: لبه فناوری برای چمن مخملی
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد
  • استقبال بیش از ۲۷۴ هزار خانوارخراسان شمالی از کالابرگ الکترونیکی
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان