Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:07:53 GMT

اقتدار آرمین در منچستر؛ مدال هادی پور قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۹۹۸۸

اقتدار آرمین در منچستر؛ مدال هادی پور قطعی شد

آرمین هادی پور در روز دوم مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان با صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه در روز نخست مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان به میزبانی منچستر، تنها یکی از نمایندگان دختر ایران توانست به فینال راه پیدا کند، در روز دوم آرمین هادی پور در وزن 54- کیلوگرم تنها نماینده ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرمین که جزو شانس های کسب سهمیه المپیک 2020 از تیم ملی به شمار می رود و نتایج خوبی در یک سال اخیر کسب کرده، در دور نخست این رقابت ها به مصاف حریفی از نیجر رفت. هادی پور به راحتی با نتیجه 20 بر 9 توانست از سد این حریف عبور کند و به یک هشتم نهایی برسد.


دومین پیروزی نماینده سبک وزن تکواندوی ایران مقتدرانه تر بود چون او کار حریف خود از مولداوی را در همان راند دوم تمام کرد. وقتی اختلاف امتیاز به بیش از 20 در پایان راند دوم رسید، داور طبق قوانین مسابقه را قطع کرد و هادی پور برنده اعلام شد.

 


آرمین با پیروزی در مسابقه بعدی که از حساسیت بیشتری برخوردار بود، می توانست مدال برنز خود را قطعی کند. حریف تایلندی برابر هادی پور ایستاد، اما او هم حتی نتوانست به این هوگوپوش ایرانی نزدیک شود. در پایان راند دوم نتیجه 26 بر 6 ثبت شد تا حضورنماینده ایران در نیمه نهایی قطعی شود.


بدین ترتیب هادی پور دومین مدال ایران در این رقابت ها را قطعی کرد و باید در نیمه نهایی تا ساعاتی دیگر به میدان برود.


امشب از ساعت 23 مهلا مومن زاده نیز در فینال رقابت های جهانی در بخش زنان روی شیاپچانگ می رود تا بتواند یک طلای تاریخی به نام خود ثبت کند.

آرمین هادی پور تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرمین هادی پور تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم)



منبع:برترین ها

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استوری احساسی منوچهر هادی بعد از جدایی از یکتا ناصر (فیلم) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای تولد دخترش خواند (فیلم) همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر (فیلم)

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم)
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر (فیلم)
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!