Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:22:47 GMT

زاهدان| گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد در زاهدان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۹۹۹۷

زاهدان| گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد در زاهدان برگزار شد

جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیرعمد و محکومان مالی با حضور مسؤلان استانی، خیرین و مردم در زاهدان برگزار شد. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از زاهدان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی عصر امروز در مراسم جشن های گلریزان که در دفتر نمایندگی نهاد رهبری اظهار داشت: در جشن‌های گلریزان سال گذشته ستاد دیه سیستان و بلوچستان با جمع آوری یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد رکورد شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال‌های گذشته با همتی که خیرین نشان دادند بیش از 20 جشن گلریزان در سیستان و بلوچستان برگزار شد که از ابتدای سال چندتن از زندانیان بدهکار جرایم غیر عمد آزاد شدند همچنین قرار است امسال 42 جشن گلریزان در استان برگزار شود.

وی خاطر‌نشان کرد: عمده جشن های گلریزان سیستان و بلوچستان در ماه مبارک رمضان خواهد بود که پیش بینی می‌شود امسال مبلغ بیش از آنچه در سال های گذشته جمع آوری شده باشد.

وی گفت:  سال گذشته در مجموع 152 نفر مددجو از زندان آزاد شدند که از این فقط یک نفر خانم بوده است از مجموع زندانیان جرائم غیر عمد 13 نفر محکوم دیه، 42 نفر بدهکار مالی و 97 نفر بدهکار نفقه و مهریه بوده اند.

جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در رشت برگزار می‌شودجشن گلریزان زندانیان غیرعمد در قم به روایت تصویرقم| سومین جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد برگزار شد

وی عنوان کرد: در حال حاضر 64 نفر با بدهی یک میلیارد و 300 میلیون تومان گرفتار زندان هستند که امیدواریم با کمک خیرین از زندان‌ها آزاد شوند.

وی خاطرنشان کرد: کمک کردن به قشر آبرومند گرفتار در زندان اقدام خوبی است که قطعا خداوند برکت بیشتری به زندگی خیرانی که در آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کرده اند خواهد داد.

انتهای پیام/ ت

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد

 مهدی خسروی بنجار  بیان کرد: فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان پس از ۹ سال وقفه میزبان زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی زاهدان بود.

 وی ادامه داد: ظهر امروز فرایندپذیرش و اعزام زائران به مدینه منوره در قالب سه کاروان ۲۶۸ زائر انجام شد.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان تصریح کرد: اداره کل فرودگاه سیستان و بلوچستان از مدت‌ها قبل امکانات خدمات و تسهیلات و تجهیزات مسافران و جامدان را در خروجی خارجی فرودگاه بین‌المللی زاهدان مهیا کرده بود که سبب شد امسال در چنین روزی عملیات بدون وقفه در ساعت مقرر انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند