Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@06:50:36 GMT

حمایت بانک پارسیان از رونق تولید و اشتغال پایدار

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۰۵۰

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، از سویی دیگر نیز مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بنیاد برکت و بانک پارسیان گفت : 61 طرح به ارزش 329 میلیارد و 750 میلیون ریال در استان معرفی شد که از محل اعتبارات این تفاهم نامه، تا کنون 6 طرح به میزان 29 میلیارد و 700 میلیون ریال با اشتغالزایی 53 فرصت شغلی محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرم نجفی، سهم اعتبارات استان از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را یک هزار و 870 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: اعتبارات تخصیص یافته تاکنون 937 میلیارد ریال و میزان پرداخت شده نیز تاکنون یک هزار و 830 میلیارد ریال بوده است.

به گفته وی، با پرداخت این میزان تسهیلات ارایه شده سه هزار و 248 فرصت شغلی در روستاهای استان ایجاد شده است.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا سیاست و اقتصاد بانک پارسیان تولید اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید

به گزارش قدس آنلاین، «مجید جودی» روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها اعلام کرد و گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۴۸۸ هزار واحد مسکونی روستایی وارد فاز عملیاتی و اجرایی شد که از این میزان، معادل ۲۴۰ هزار واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

وی بیان‌داشت: از واحدهایی که از ابتدای اجرای طرح تاکنون وارد فاز اجرا شده، ۲۴۸ هزار واحد نیز در دست اجراست و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: سال گذشته بنیاد مسکن در بخش روستایی نهضت ملی مسکن ۲۵۰ هزار واحد را به بانک‌ها برای عقد قرارداد معرفی کرد که بانک‌ها تاکنون با ۱۰۵ هزار واحد قرارداد منعقد کرده‌اند.

جودی درباره تخصیص زمین و شناسایی آن در روستاها، توضیح داد: تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار قطعه زمین در روستاها شناسایی و تملک شده و کارهای اداری آن در حال انجام است که نزدیک به ۲۵۰ هزار قطعه در سامانه saman.mrud.ir بارگذاری شده و حدود ۸۰ هزار واحد زمین روستایی نیز به متقاضیان واگذار شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد
  • اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • نوسان در تولید مانع صادرات پایدار مرغ شده است
  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • پارسال برای ۲۴ هزار و ۵۰۴ نفرشغل ایجاد شده است.
  • تحقق ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی