Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@01:08:58 GMT

برنز هادی‌پور قطعی شد/ آرمین در یک قدمی فینال

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۰۷۹

برنز هادی‌پور قطعی شد/ آرمین در یک قدمی فینال

خبرگزاری میزان- دومین روز از بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ از ساعاتی پیش در سالن "آرنا" منچستر آغاز شد و آرمین هادی پور به مرحله نیمه نهاییر سید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ از روز گذشته (چهارشنبه – ۲۵ اردیبهشت‌ماه) با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور به میزبانی "منچستر" انگلیس آغاز و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز (پنجشنبه - ۲۶ اردیبهشت‌ماه) و در روز دوم این رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان ۵۴- و ۶۸- کیلوگرم مردان و ۷۳+ کیلوگرم زنان بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند. آرمین هادی‌پور نماینده کشورمان در این روز است.

آرمین با ۳ پیروزی مقابل نمایندگان نیجر، مولداوی و تایلند ضمن راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد و در این مرحله باید به مصاف گئورگی پوپوف از روسیه برود.

مهلا مومن‌زاده دختر شایسته کشورمان که با غلبه بر رقبایش موفق شد دومین بانوی تاریخ‌سازتکواندو ایران در جهان لقب بگیرد ساعت ۲۳ تا ۲۴ امشب (پنجشنبه – ۲۶ اردیبهشت‌ماه) و در مرحله فینال باید با نماینده کره‌جنوبی که قهرمانی دوره قبل این رقابت‌ها را در کارنامه دارد، مبارزه کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو ارمین هادی پور ورزش ایران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش کشورمان در فینال وزن ۷۵- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

صدیقه دریایی ملی پوش وزن۶۵ -کیلوگرم هم توانست با غلبه بر حریف ترکیه‌ای خود صاحب مدال طلا شود. او  برای صعود به فینال توانست حریف هندی خود را شکست بدهد.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • (عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه