Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@12:39:01 GMT

10 هزار واحد مسکن مهر خوزستان شهریور امسال تحویل می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۲۷۶

10 هزار واحد مسکن مهر خوزستان شهریور امسال تحویل می شود

10 هزار واحد مسکن مهر خوزستان شهریور امسال تحویل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آب و فاضلاب برق گاز مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، میثم آذرسا با اشاره به لزوم تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در سال جاری، گفت: براساس برنامه‌های وزرات راه و شهرسازی مکلف شده‌ایم هر آنچه که از مسکن مهر در سطح استان باقی مانده است تا پایان سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر در خوزستان افزود: تعهد استان در طرح مسکن مهر، ساخت ۷۷ هزار و ۳۲۷ واحد در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر بود که ساخت این واحد‌ها در دولت نهم آغاز شد.

آذرسا ادامه داد: بخش عمده این واحد‌ها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است، اما بخشی از طرح‌های مسکن مهر استان خوزستان مشکل حقوقی دارند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه تا رفع مسائل حقوقی فعالیت در برخی از طرح‌ها امکان پذیر نیست، اضافه کرد: طرح‌های زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در دستور کار برای خرید مستحدثات قرار گرفته‌اند و از دستور کار مسکن مهر خارج می‌شوند، همچنین طرح‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی با کمک دولت تکمیل و تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده خواهند شد.


وی می‌گوید: با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، قرار است بخشی از طرح‌های فاقد متقاضی مسکن مهر را پس از حل موضوعات حقوقی و قضایی به نهضت ملی تبدیل کنیم.

دیگر خبرها

  • جشن واگذاری بیش از ۲ واحد مسکونی در استان سمنان
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال