Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:58:16 GMT

المپیاد خلاقیت دانش آموزی در دانشگاه تبریز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۳۶۱

المپیاد خلاقیت دانش آموزی در دانشگاه تبریز برگزار شد

تبریز- ایرنا - نخستین دوره مسابقات مقدماتی المپیاد نوآوری و خلاقیت ایران ، 'بالتازار کاپ ' در دانشگاه تبریز برگزار شد.

دبیر اجرایی بالتازار کاپ در پایان این مسابقات به ایرنا گفت : در این مسابقات که از 24 تا 26 اردیبهشت ماه به میزبانی مرکز نوآوری دانشگاه تبریز برگزار شد 250 دانش آموز دختر و پسر از دوره اول و دوم متوسطه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرش مدرسی اعلام کرد: تیم های برتر این مسابقات اسفند ماه امسال به مرحله کشوری راه پیدا یافتند.
وی گفت: در این المپیاد، مهارت‌های حل مساله، تفکرخلاق و ایده پردازی، تفکر طراحی وارزیابی ایده، تهیه مدل کسب و کار، رهبری و کار تیمی، بازاریابی و شناسایی نیاز مشتریان، جذب و حفط مشتری، فن بیان و مذاکره، مدیریت منابع (زمان و سرمایه)، مدیریت ریسک و همچنین تصمیم گیری به نوجوان ها آموزش داده شد و استعداد آنها در قالب چالش های انفرادی و تیمی مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی ادامه داد : بالتازار کاپ، المپیاد خلاقیت ونوآوری است که با هدف پرورش خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان برگزار می شود.
مدرسی خاطرنشان کرد : دانش آموزان با این مهارت آموزی تصمیمات درستی برای انتخاب رشته دانشگاهی و پس از آن در کسب و کار خواهند گرفت.
دبیر اجرایی بالتازار کاپ در آذربایجان شرقی گفت: هدف از طراحی و برگزاری المپیاد نوآوری و خلاقیت، ایجاد فرصتی برای نوجوان ها است تا مهارت ها و اطلاعات لازم برای موفقیت در کسب و کار و زندگی اجتماعی خود را در قالب بازی و کار تیمی برای حل مساله یاد بگیرند.
6120/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي فناوري دانش اموزي المپياد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروه، گروهD صعود کند.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086676 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • حمایت شهرداری مشهد از نوآوری و خلاقیت شرکت‌های دانش‌ بنیان
  • آغاز نخستین رویداد خلاقیت و نوآوری مشهد