Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:56:34 GMT

ترکیب پارس جنوبی و پرسپولیس اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۳۹۹

ترکیب پارس جنوبی و پرسپولیس اعلام شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سابقه تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران در آخرین هفته از مسابقات لیگ برتر ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که قرمزها در صورت کسب امتیاز قهرمان خواهند شد البته پرسپولیس امشب برای قهرمانی به گلزنی احتیاج ندارد و حتی ثبت کلین شیت توسط بیرانوند هم آن ها را به جام خواهد رساند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان احمدی، حامد نوری، مجتبی لطفی، میثم نقی زاده، هادی میرجوان، حسین پورامینی، محمد نوری، محمد ستاری، روح اله سیف اللهی، شهرام گودرزی و سعید محمدفرد با نظر مهدی تارتار از ابتدا برابر پرسپولیس بازی می‌کنند.

علیرضا بیرانوند، محمد نادری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری،کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی ،ماریو بودیمیر و علی علیپور نیز در این دیدار بازیکنان پرسپولیس تهران خواهند بود.

                                                                                             

انتهای پیام/م

۱۱ مرد تارتار و برانکو در دیدار امروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با نفت‌آبادان اعلام شد.

طرفداری | اوسمار بدون تغییر تیمش را به بازی با نفت‌آبادان فرستاده است.

نفت‌آبادان و پرسپولیس در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. ترکیب سرخ‌ها برای این دیدار به شرح زیر است:

امیررضا رفیعی، امید عالیشاه، مسعود ریگی، حسین کنعانی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف و آل‌کثیر

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • ترکیب شمس‌آذر برای مصاف با استقلال
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • ترکیب تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس اعلام شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!
  • مشخص شدن ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها