Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:50:31 GMT

یک داروخانه متخلف در خوی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۰۴۷۱

یک داروخانه متخلف در خوی تعطیل شد

ارومیه- ایرنا- مدیر غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خوی با اشاره به کشف 274 قلم انواع داروی تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان، گفت: در این زمینه 2 نفر متخلف با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و یک واحد داروخانه متخلف نیز تعطیل شد.

محمودحسن پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: افراد سودجو با انبار کردن این داروها در اقلام مختلف قصد توزیع آن در فرصت مناسب را داشتند که در بازرسی ها و نظارت های صورت گرفته کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارزش این داروهای کشف شده را 6 میلیارد و 900 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: انواع داروهای گوارشی، آنتی بیوتیک، انواع شیر خشک و آمپول های تزریقی از جمله اقلام دارویی کشف شده است که تاریخ مصرف آنها بیش از یک تا سه سال منقضی شده بود.
وی گفت: شهروندان در صورت وجود شکایات و مشاهده تخلف می‌توانند با شماره 190 مرکز اطلاع‌رسانی دارو تماس بگیرند.
به گزارش ایرنا، 33 واحد داروخانه بخش خصوص در خوی فعال است.
8135/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي داروخانه متخلف كشف دارو خوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط یک قلاده توله شیر در ساری

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درپی انتشار تصاویری از یک توله شیر درفضای مجازی، اقدام به شناسایی متخلف نموده و با همکاری ماموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضایی یک قلاده " توله شیر" را که به صورت غیر مجاز در خانه باغ (مخفیگاه) متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

این متخلف به جرم نگهداری غیر قانونی حیوانات وحشی به مراجع قضایی معرفی و حیوان نیز به صورت موقت به پناهگاه حیات وحش سمسکنده انتقال داده شد تا به یکی از مراکز مجاز باغ وحش تحویل داده شود.

نامبرده در حوزه شکار و صید سابقه دار بوده که در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات
  • کشف یک قلاده «توله شیر» از خانه باغی در ساری
  • یک قلاده « توله شیر» از خانه باغی در ساری کشف شد
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • دارو زباله نیست!
  • کشف و ضبط یک قلاده توله شیر در ساری
  • ۷ داروی پرکاربرد که مصرف بی‌رویه آن‌ها مشکل‌ساز است
  • هفت داروی پرکاربرد که مصرف بی‌رویه آن‌ها مشکل‌ساز است