Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یک کشاورز روسی موفق به کشف بقایای یک شاهزاده خانم شد. باستان‌شناسان که بقایای این شاهزاده را مربوط به ۲ هزار سال پیش می‌دانند، گفته‌اند، کنار این شاهزاده بقایای یک مرد نیز کشف شده است.

همراه با بقایای اسکلت کشف شده، مقدار زیادی از اشیاء و جواهرات گرانبها نیز یافت شده که نشان‌دهنده سلطنتی بودن آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جورجی استوکالوف، پژوهشگر علمی در راستای بقایای کشف شده می‌گوید: پس از بررسی سایت دفن، ما متوجه شدیم که این یک قبر سلطنتی است، یکی از مکان‌هایی که عشایر قدیم اجداد خود را در آنجا دفن می‌کردند.

چاقو، اقلام طلا، یک آینه کوچک و گلدان‌های مختلف از جمله اشیاء کشف شده در این محدوده بررسی شده هستند؛ این کشاورز روسی این بقایا را در جنوب روسیه کشف کرده است.

منبع:رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟

عمارت Château d’Armainvilliers، واقع در شهرستان سِن-اِ-مارندر در حومه پاریس، یک عمارت وسیع و دیدنی است.

به گزارش روزیاتو، این قلعه که در اواخر قرن نوزدهم بر پایه‌های یک قلعه متعلق به قرن دوازدهم ساخته شده، قبل از اینکه در دهه ۱۹۸۰ توسط پادشاه مراکش خریداری شود، متعلق به امپراتوری بانکی روتشیلد بوده است.

اعتقاد بر این است که از آن زمان به بعد، پادشاه مراکش مجموعه‌ای از نوسازی‌ها و بهسازی‌ها را در این عمارت عظیم انجام داده که بیش از ۱۰۰ اتاق، ۲،۵۰۰ متر مربع زیر بنا، هزار هکتار زمین و یک دریاچه خصوصی دارد.

پسر حسن دوم (پادشاه مراکش) پس از مرگ پدرش این ملک را به یک خریدار ناشناس در خاورمیانه در سال ۲۰۰۸ فروخت. اکنون این عمارت با رقم خیره‌کننده ۴۳۵ میلیون دلار به فروش گذاشته شده است.

به گفته ایگناس مویسن که مدیریت فروش این ملک را برعهده دارد، این عمارت مظهر «فرهنگی و عظمت» است.

اما باید دید که آیا خریداران بالقوه پس از آنکه کارشناسان املاک فرانسوی قیمت این عمارت را «بی اساس» و به شدت بالا خواندند، علاقه‌ای به خرید نشان خواهند داد یا خیر.

این قلعه که در حومه شهر در فاصله کمتر از ۳۲ کیلومتری از قلب پایتخت فرانسه قرار دارد، بدون شک برای خانواده سلطنتی مناسب است.

این ملک علاوه بر فضای عظیم خود، مملو از تجهیزات مجلل ساخته‌شده به دستور پادشاه مراکش است.

گفته می‌شود که عمارت Château d’Armainvilliers شامل یک حمام آبگرم، سالن زیبایی و آرایشگاه و یک مرکز پزشکی و دندانپزشکی کاملاً مجهز است تا پادشاه و خانواده‌اش بتوانند خدمات باکیفیتی را در آسایش خانه خود دریافت کنند.

فضای داخلی عمارت با موزاییک‌های کلاسیک مراکشی و کاشی‌های دیواری تزئین شده است.

در محوطه عمارت تعدادی اصطبل برای نگهداری ۵۰ اسب وجود دارد که برای علاقه‌مندان به اسب‌سواری مناسب است.

در زیر ملک، شبکه عظیمی از تونل ها، آشپزخانه‌ها و فضا‌های ذخیره‌سازی قرار دارد که به آن «مترو» گفته می‌شود.

این شبکه مقادیر زیادی غذا و کالا را در خود جای داده و به ساکنان و مهمانان این امکان را می‌دهد تا از اقامت خود بدون نیاز به تماس با کارکنان لذت ببرند.

مویسن درباره این ملک گفته است:

اما منابع املاک و مستغلات فرانسوی قیمت تعیین‌شده برای این ملک را بیشتر از ارزش واقعی آن می‌دانند.

به گفته سه نماینده املاک لوکس که به شرط ناشناس ماندن با نشریه املاک و مستغلات فرانسوی Le Figaro Immobilier مصاحبه کرده اند، قیمت درخواستی ۹ رقمی برای این ملک منطقی نیست.

آن‌ها همچنین نسبت به مشخص نبودن هویت مالک فعلی که این ملک را به مبلغ ۲۴۰ میلیون دلار در سال ۲۰۰۸ خریداری کرده، ابراز نگرانی کردند.

Château d’Armainvilliers هفته‌ها پس از عرضه گران‌ترین ملک آمریکا در ماه فوریه با قیمت ۲۹۵ میلیون دلار وارد بازار شد.

ملک ناپل، یک مجتمع ساحلی در فلوریدا بوده که توسط جان دوناهو، سرمایه‌دار در دهه ۱۹۸۰، به قیمت ۱ میلیون دلار ساخته شده است.

خانواده دوناهو برای چندین دهه از گردهمایی‌ها و جشن‌ها در این ملک لذت بردند و میزبان چهره‌های برجسته‌ای مانند رئیس‌جمهور سابق جرج اچ. دابلیو. بوش و آرنولد پالمر بوده اند.

این ملک سه خانه و یک حوضچه قایق‌رانی خصوصی دارد و رقم درخواستی برای فروش آن در ایالات متحده رکوردشکنی کرده است.

اگر ملک ناپل به قیمت درخواستی فروخته شود، می‌تواند رکورد بیشترین مبلغ فروش مسکونی در آمریکا را به نام خود ثبت کند. به گفته مشاوران املاک، خریداران احتمالی این ملک آنقدر ثروتمند هستند که می‌توانند عمارت‌های موجود را تخریب کرده و سپس آن‌ها را بازسازی کنند.

اقامتگاه اصلی در این ملک با مساحت تقریبی ۱،۰۶۸ متر مربع در سال ۱۹۸۹ ساخته شد.

دو خانه دیگر بعداً در سال‌های ۱۹۹۰ و ۲۰۱۳ به ملک ناپال اضافه شدند.

این مجتمع همچنین شامل بخشی از جزیره کیویدین بوده و در سال ۲۰۰۵ خانه‌ای به مساحت ۱،۴۰۰ متر مربع در آنجا بنا شد.

دیگر خبرها

  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • جوجه یک روزه چرا گران شد؟
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ گران شد یا ارزان ؟
  • پیچ و مهره گران شد، تاثیر افزایش قیمت دلار بر پیچ و مهره
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • نفت ایران دوباره تحریم می‌شود؟
  • (ویدئو) جاسازی محموله گران‌قیمت مواد مخدر داخل قطعات پنیر
  • پیامک ۴ تومان گران می شود